شركت طراحي سايت در مشهد شركت طراحي سايت در مشهد .

شركت طراحي سايت در مشهد

مهمترين عامل در تعيين قيمت طراحي سايت

مهمترين و بزرگترين عامل در تعيين هزينه طراحي وب براي شما، شركت طراحي سايت در مشهد نيروي انساني و زمان صرف شده براي پروژه طراحي سايت است.
به وضوح مي بينيد كه دليل اصلي تعيين هزينه طراحي سايت، تعداد ساعات كار عملي و دانش نيروي انساني است. اما من به شما مي گويم كه مهمترين عامل در تعيين هزينه ساخت وب سايت تلاش انسان است و در اينجا اين موضوع را به طور كامل باز مي كنيم تا در نهايت بتوانيد تصميم درستي در انتخاب يك شركت طراحي وب سايت بگيريد.
تفاوت نرخ طراحي سايت با وردپرس و سيستم اختصاصي
در طول سال‌ها، ما وب‌سايت‌هاي زيادي طراحي كرده‌ايم و با انواع مختلفي از كسب‌وكارها آشنا شده‌ايم. بسياري از كسب و كارها ترجيح مي دهند از يك سيستم رايگان مانند وردپرس كه بسيار محبوب و حرفه اي است براي طراحي و ساخت وب سايت خود استفاده كنند و برخي از كسب و كارها مي خواهند كل سيستم وب سايت را از ابتدا طراحي كنند.
وردپرس يك سازنده وب سايت با بسياري از ويژگي هاي از پيش برنامه ريزي شده است. اگر مي خواهيد يك سايت را از ابتدا برنامه نويسي كنيد و يك كسب و كار جديد راه اندازي كنيد، پيشنهاد مي كنم هرگز اين كار را انجام ندهيد.
ايجاد يك سيستم سفارشي از ابتدا براي شما هزينه زيادي دارد. برنامه ريزي هسته و به روز نگه داشتن آن مستلزم هزينه هاي مالي قابل توجهي در ماه است. اگر از وردپرس استفاده مي كنيد، تقريباً مي توانيد بسياري از نيازهاي خود را با افزونه هاي آماده آن پوشش دهيد.
10 بار كه سيستم وب سايت شما از ابتدا برنامه ريزي شده است! براي استفاده از وردپرس بايد هزينه پرداخت كنيد. همچنين هزينه هايي كه براي ساخت و به روز رساني يك سيستم سفارشي مي پردازيد بسيار بيشتر از استفاده از وردپرس است.
نتيجه
وردپرس هسته را به صورت رايگان به روز مي كند و هر از چند گاهي ويژگي هاي جديدي به آن اضافه مي كند. اگر از سيستم خودتان استفاده مي كنيد، براي جلوگيري از هك شدن سايت، همان برنامه نويس يا طراح سايت بايد سيستم اصلي را آپديت كند كه براي اين كار بايد هزينه اي را نسبت به وردپرس پرداخت كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۱:۳۴ توسط:هما باقري موضوع: نظرات (0)

هزينه ايجاد يك وب سايت وردپرس چقدر بايد باشد؟

يكي از سوالات متداول اين است كه هزينه ايجاد شركت طراحي سايت در مشهد يك وب سايت در وردپرس چقدر است؟ در حالي كه پلت فرم اصلي وردپرس رايگان است، هزينه يك وب سايت كاملاً به بودجه و اهداف شما بستگي دارد. شما مي توانيد يك سايت وردپرس كاملا كاربردي براي خود ايجاد كنيد. ابتدا به يك نام دامنه و يك ميزبان نياز داريد.
هزينه نام دامنه 14.99 دلار در سال و ميزباني معمولي 7.99 دلار در ماه هزينه دارد. در مرحله بعد، بايد وردپرس را روي هاست خود نصب كنيد. پس از نصب وردپرس، مي توانيد با استفاده از يك قالب رايگان طراحي وب سايت خود را انتخاب كنيد.
به اين قالب هاي طراحي، قالب هاي وردپرس گفته مي شود كه ظاهر و ظاهر سايت شما را كنترل مي كنند. بعداً مي توانيد ويژگي هاي خاصي مانند افزودن فرم تماس، گالري عكس، اسلايدر و غيره به وب سايت خود اضافه كنيد. مشاغل زيادي وجود دارد كه مي توانيد با اين كار شروع كنيد و جالب است بدانيد كه در مطالعه اي كه توسط تيم وب سايت انجام شده است. در سال 2020 به اين نتيجه رسيديم كه بسياري از مديران هتل و دندانپزشكان از طراحي وب سايت هتل و ساخت وب سايت دندانپزشكي خود با استفاده از وردپرس لذت مي برند. .
افزونه ها مانند برنامه ها يا افزونه ها براي سايت وردپرس شما هستند.
افزونه هاي وردپرس رايگان زيادي براي افزودن ويژگي هاي مختلف و گسترش وب سايت وردپرس شما وجود دارد.
هزينه يك وب سايت كسب و كار كوچك با وردپرس چقدر است؟
بسياري از مردم اغلب از ما مي پرسند كه هزينه ساخت يك وب سايت كسب و كار كوچك با وردپرس چقدر است. پاسخ به نيازهاي كسب و كار شما و ابزارهايي كه براي رشد كسب و كار آنلاين خود استفاده مي كنيد بستگي دارد.
شما بايد يك طرح براي وب سايت خود انتخاب كنيد. مي توانيد تم هاي وردپرس را براي وب سايت هاي تجاري جستجو كنيد يا يك تم وردپرس را انتخاب كنيد كه نيازهاي شما را برآورده كند.
براي طراحي حرفه اي سايت وردپرس خود مي توانيد يك قالب وردپرس رايگان انتخاب كنيد. با اين حال، از آنجايي كه اين يك وب سايت تجاري است، توصيه مي كنيم يك تم ممتاز خريداري كنيد كه به شما امكان دسترسي به پشتيباني و به روز رساني را مي دهد.
اكنون چند افزونه و ابزار وجود دارد كه بايد از آنها استفاده كنيد. توصيه مي كنيم ابتدا نسخه رايگان را امتحان كنيد و ببينيد آيا كار مي كند يا خير.
به عنوان يك وب سايت تجاري، شما مي خواهيد براي رشد كسب و كار خود پول خرج كنيد. ما به شما توصيه نمي كنيم از خرج كردن پول در زماني كه منطقي است و توانايي پرداخت آن را داريد اجتناب كنيد.
نتيجه
براي پشتيباني از يك سايت اختصاصي وردپرس، ممكن است بخواهيد يك ارائه دهنده ميزبان وردپرس مديريت شده را انتخاب كنيد. اين يك محيط ميزباني مبتني بر وردپرس با ابزارهاي توسعه دهنده است.
علاوه بر هاست و نام دامنه، به توسعه دهنده وب كه وب سايت شما را مي سازد نيز پول پرداخت مي كنيد. بسته به نياز خود، ممكن است بخواهيد از چندين توسعه دهنده تم، طراحان وب و آژانس ها نقل قول دريافت كنيد، يا به متخصصان سئو يا بازاريابي اينترنتي و تبليغات نياز داريد تا در گوگل يا هر موتور جستجوي ديگري رتبه خوبي كسب كنيد. هزينه هاي متفاوتي دارد و مي تواند. براي شما بار مالي به همراه دارد
هزينه يك وب سايت سفارشي به نيازها، بودجه و هزينه توسعه دهنده يا آژانس بازاريابي ديجيتالي كه استخدام مي كنيد بستگي دارد. آژانس ديجيتال ماركتينگ در همين وب سايت مشاوره رايگان در زمينه طراحي وب سايت با توجه به نياز شما ارائه مي دهد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۹:۰۷ توسط:هما باقري موضوع: نظرات (0)

بررسي هزينه و تعرفه طراحي سايت

در دنياي امروز، طراحي وب و بهينه سازي وب يا سئو نشان دهنده هزينه نيست، بلكه نشان دهنده شركت طراحي سايت در مشهد بزرگترين سرمايه گذاري در اينترنت است. وب سايت ها از نظر محتوايي متنوع هستند، از جمله طراحي وب سايت، طراحي وب سايت خبري، طراحي وب سايت شخصي، طراحي وب سايت شركتي، طراحي سايت آژانس مسافرتي و غيره.
لازم به ذكر است كه علاوه بر طراحي سايت و برنامه نويسي آن، رتبه سايت نيز حائز اهميت است زيرا قرار گرفتن در صفحه اول و ده سايت اول در موتورهاي جستجو باعث افزايش بازديد سايت و گرافيك خوب مي شود. طراحي، برنامه نويسي استاندارد و رتبه بندي در اين روش بدون ساختار مناسب و همچنين تجزيه و تحليل كلمات كليدي بر اساس اصول سئو غيرممكن است.
در واقع شما با طراحي يك وب سايت، محصول يا خدمات خود را به ميليون ها كاربر در اينترنت ارائه مي كنيد، به همين دليل به آن يك تجارت جهاني مي گويند و ساعتلانوين يكي از شركت هايي است كه مي تواند اين خدمات را به صورت كاملا حرفه اي و حرفه اي ارائه دهد. بررسي قوانين رتبه بندي مبتني بر سئو سايت شما را در رتبه بندي برتر موتورهاي جستجو قرار مي دهد.
عوامل موثر بر هزينه طراحي وب سايت
قبل از تعيين قيمت طراحي وب سايت، نوع وب سايت تعيين مي شود، به عنوان مثال: طراحي وب سايت خبري، طراحي وب سايت شركتي، طراحي وب سايت فروشگاه آنلاين، طراحي وب سايت بازي آنلاين، طراحي وب سايت به صورت زنده يا استريم، يعني پخش رسانه، دانلود يا آپلود طراحي سايت فايل. و غيره.. هر نوع ساختار و استراتژي طراحي و برنامه نويسي خاص خود را دارد.
صرف نظر از نوع وب سايت، بهتر است قوانين كلي در مورد طراحي آن را در نظر داشته باشيد. رابط كاربري يا رابط كاربري، تجربه كاربري يا UX، نمايش صحيح در تلفن هاي همراه و تبلت ها و در تمامي صفحه هاي استفاده شده، هماهنگي با مرورگرهاي مختلف، برنامه نويسي سرور، برنامه نويسي كاربر و بسياري عوامل ديگر به صرف زمان و انرژي بستگي دارد. بر هزينه طراحي وب سايت تاثير مي گذارد.
هزينه نهايي نيز متاثر از تعداد افراد و تخصص مورد استفاده در طراحي و اجراي سايت است. احتمالاً نمي توانيد از يك تيم كوچك يا يك يا دو نفر انتظار داشته باشيد كه يك وب سايت حرفه اي با پشتيباني كامل طراحي كنند. بنابراين، در نظر بگيريد كه يك شركت طراحي سايت چند نفر را با تخصص هاي مختلف در پروژه راه اندازي وب سايت شما مشاركت خواهد داد و نتيجه نهايي چه خواهد بود.
نتيجه
كنوانسيون هاي مختلف طراحي وب سايت باعث ايجاد سردرگمي در بين كارفرمايان شده است. به عنوان مثال، ممكن است يك تبليغ براي طراحي وب سايت با قيمت بسيار پايين اما با ويژگي هاي زياد ببينيد، در حالي كه ممكن است شركتي را بيابيد كه وب سايتي را با امكانات زياد با قيمت بالا ارائه مي دهد. طراحي با كيفيت، ارسال سريع، پشتيباني 24 ساعته و غيره اصطلاحاتي هستند كه در اكثر صفحات طرح طراحي وب سايت شركت ها مشاهده خواهيد كرد. اما واقعاً چگونه هزينه هاي طراحي وب سايت را برآورد مي كنيد؟ چگونه مي توان قيمت ارزان، قيمت بالا يا قيمت مناسب را براي طراحي وب سايت تشخيص داد؟

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۷:۰۰ توسط:هما باقري موضوع: نظرات (0)

بدون طراحي وب سايت كدنويسي با وردپرس

با يادگيري وردپرس مي توانيد وب سايت خود را شركت طراحي سايت در مشهد بدون كدنويسي طراحي كنيد. آموزش كار با سيستم مديريت محتواي وردپرس بسيار آسان است و در كمتر از يك هفته به آن مسلط خواهيد شد. با تسلط بر اين مهارت و پذيرفتن پروژه هاي طراحي سايت مي توانيد كسب درآمد نيز داشته باشيد.
به گزارش ايسنا به نقل از Mehen Leren وردپرس نام محبوب ترين سيستم مديريت محتوا در جهان است كه به ما اين امكان را مي دهد تا وب سايت بزرگ خود را بدون هيچ گونه مهارت برنامه نويسي راه اندازي كنيم. .
اين مقاله را ادامه دهيد تا بتوانيم شما را با وردپرس و مزاياي آن مانند راه اندازي سريع سايت، صرفه جويي در هزينه هاي طراحي سايت و دريافت هزينه براي آن آشنا كنيم.
دلايل محبوبيت وردپرس چيست؟
. كسب درآمد با وردپرس: بسياري از مردم وردپرس را ياد مي گيرند تا با انجام پروژه هاي وب سايت درآمد كسب كنند. يادگيري وردپرس در نهايت يك هفته زمان مي برد اما با قبول هر پروژه مي توانيد بيش از 2 ميليون تومان درآمد كسب كنيد. پروژه ها در كمتر از چند روز به پايان مي رسند و زمان زيادي نمي گيرند!
. صرفه جويي در هزينه: با يادگيري وردپرس مي توانيد سايت خود را راه اندازي كنيد و براي راه اندازي سايت نيازي به هزينه چند ميليون توماني نداريد و نگران پشتيباني سايت نيستيد.
بدون نياز به كدنويسي: وردپرس شگفت انگيز است و به جرات مي توان گفت كه مي توانيد بدون نياز به يك خط كد، يك سايت مناسب را با كمك آن پياده سازي كنيد.
افزونه هاي Pagebuilder براي اين سيستم مديريت محتوا مانند Elementor نيز قدرت طراحي زيادي به شما مي دهد تا زيباترين عناصر را در صفحات وب سايت خود جاسازي كنيد.
Openness: منظور از پروژه هاي متن باز اين است كه كد اين پروژه ها به صورت عمومي منتشر مي شود و اين باعث مي شود برنامه نويسان حرفه اي از سراسر جهان در توسعه آن سهيم باشند. همچنين نقاط ضعف اين پروژه ها به دليل مشاركت زياد در برنامه ها به سرعت شناسايي مي شود.
· امنيت پيشرفته: وردپرس در اصل يك سيستم مديريت محتواي امن است كه به زبان PHP برنامه ريزي شده است. با رعايت چند نكته امنيتي ساده، استفاده از هاست ايمن و نصب افزونه هاي امنيتي مي توانيد امنيت وردپرس را چندين برابر كنيد.
. اضافات زياد. افزونه ها ويژگي هاي اضافي هستند كه مي توانيم به وب سايت هاي وردپرس اضافه كنيم. به عنوان مثال، اگر قصد داريد در كنار وب سايت خود يك فروشگاه آنلاين داشته باشيد، فقط بايد افزونه WooCommerce را نصب كنيد يا اگر مي خواهيد امكاناتي مانند سيستم رتبه بندي، سيستم پشتيباني، سيستم آموزش آنلاين و ... داشته باشيد. پلاگين ها را نصب كنيد. ارتباط سايت خود را بهبود بخشيد.
نتيجه
اگر سيستم خاصي براي مديريت مشكلات داريد، طراحي يك مدل هزينه زيادي براي شما خواهد داشت، زيرا بايد به صورت اختصاصي ثابت شود. اما در مورد وردپرس اينطور نيست و با كمتر از دويست هزار تومان مي توانيد حرفه اي ترين مدل ها را پيدا كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۱:۱۹ توسط:هما باقري موضوع: نظرات (0)

معرفي بهترين نرم افزارهاي طراحي سايت

تصور كنيد يك اتاق خالي شركت طراحي سايت در مشهد به شما مي دهند و مي خواهند آن را مطابق سليقه خود تزئين كنيد. بايد چند نكته را در نظر داشته باشيد. يك رنگ جذاب براي اتاق انتخاب كنيد و وسايل را مطابق سليقه بچينيد، وسايل را به گونه اي قرار دهيد كه ديگران در اتاق شما احساس راحتي كنند و محل قرارگيري وسايل به وضوح مشخص باشد. در غير اين صورت، مهمانان احساس راحتي نخواهند كرد! حال به موضوع خودمان در زمينه طراحي وب و نرم افزارهاي آن برمي گرديم.
طراحي وب فرآيند ايجاد يك سايت جذاب و كاربر پسند با دسترسي بهينه به محتواي سايت است. خيلي شبيه چيدمان اتاق شما نيست؟ از طرفي نرم افزار طراحي سايت به شما اين امكان را مي دهد كه وب سايت مورد علاقه خود را داشته باشيد. با يك نرم افزار طراحي وب سايت مي توانيد يك سايت كاربرپسند با قالب و دسترسي آسان به محتواي متني يا تصويري براي كسب و كار خود ايجاد كنيد.
معرفي 4 نرم افزار كاربردي براي طراحي سايت
چندين راه وجود دارد كه شما را به وب سايت مورد علاقه خود هدايت مي كند. مسيري كه انتخاب مي كنيد با دانش و انتظارات شما از سايت ارتباط مستقيم دارد. به عنوان مثال، اگر يك كسب و كار كوچك داريد، يك سازنده وب سايت ساده مانند Wix انتخاب خوبي است. اما اگر با طراحي وب سايت HTML5 يا جاوا اسكريپت آشنايي داريد، مي توانيد از نرم افزار Dreamwear استفاده كنيد.
1- نرم افزار طراحي وب سايت Wix
Wix براي مبتديان مناسب است. كاربران مي توانند تنها با چند كليك بخش هاي مختلفي را به صفحات وب اضافه كنند. با اين سايت ساز Saas مي توانيد وب سايت خود را با قالب هاي جذاب طراحي كنيد. اين نرم افزار داراي ابزارهاي ساده اي است كه به شما كمك مي كند بدون نياز به دانش برنامه نويسي طرح هاي جذاب ايجاد كنيد. Wix حدود 500 قالب دارد كه مي توانيد از آنها براي پيدا كردن طرح مورد نظر خود در بين اين قالب هاي مختلف استفاده كنيد.
مزاياي نرم افزار Wix
اين نرم افزار كه نياز به دانش برنامه نويسي خاصي ندارد، براي كاربران سودمند است:
بدون نياز به كدنويسي
رابط كاربري ساده
امكان طراحي لوگو و برندينگ
2- نرم افزار طراحي سايت Freeway
فرقي نمي كند كه شما يك طراح حرفه اي باشيد يا دانش اوليه اي از طراحي وب نداريد. نرم افزار رايگان طراحي سايت كار شما را بدون استفاده از زبان HTML و CSC آسان كرده است. به عبارت ديگر اين نرم افزار بدون نياز به استفاده از كد يك وب سايت HTML براي شما ايجاد مي كند.
نتيجه
تصور دنياي بدون اينترنت غير ممكن است! همه ما بايد به سمت تعامل بيشتر با سيستم ها حركت كنيم تا بتوانيم موفقيت در كار خود را تضمين كنيم. بسياري از شركت ها نياز به ساخت يك وب سايت براي رشد كسب و كار خود را احساس مي كنند. به اين ترتيب مي توانند نيازهاي مخاطبان خود را بهتر درك كنند. هر سايتي براي پاسخگويي به نيازهاي كاربران خود نياز به طراحي منحصر به فردي دارد. به همين دليل است كه نرم افزار طراحي وب، اين مسير را براي طراحان تازه كار آسان تر مي كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۷:۲۸ توسط:هما باقري موضوع: نظرات (0)

خدمات طراحي وب سايت وردپرس چيست؟

هنگام برنامه ريزي براي استخدام يك طراح وب سايت وردپرسي، عوامل مختلفي شركت طراحي سايت در مشهد بايد در نظر گرفته شود. به عنوان مثال شما قصد خريد يك قالب آماده را داريد و طراح آن را نصب مي كند و رنگ هاي قالب را با توجه به رنگ لوگو و رنگ سازمان شما تنظيم مي كند. يا نه، شما به يك طراح نياز داريد تا يك قالب كاملا حرفه اي، سفارشي و انحصاري براي شما ايجاد كند. اين عوامل در استخدام طراحان سايت وردپرسي موثر است. موارد زيادي وجود دارد كه از نظر هزينه، زمان، كيفيت و غيره بر دامنه پروژه شما تأثير مي گذارد.
نكته اصلي براي درك تفاوت بين يك وب سايت و قالب استاندارد وردپرس و استفاده از يك قالب آماده است.
تفاوت قالب وردپرس آماده با قالب وردپرس سفارشي چيست؟
ابتدا بايد بدانيد كه هر وب سايت از قالب هاي خاصي استفاده مي كند. حتي يك سايت اختصاصي وردپرس. هر قالب مجموعه اي از دستورالعمل هاي خاص براي ايجاد يك وب سايت سفارشي است. بنابراين مسئله كليدي در اينجا كلمه "آماده" است. قالب آماده است
مثال زير را در نظر بگيريد.
شما به يك پيراهن نياز داريد. كاري كه انجام مي‌دهيد: خريد آنلاين يا حضوري از فروشگاه‌هايي كه پيراهن‌هاي آماده دارند خريد كنيد.
شما يك پيراهن منحصر به فرد با مواد و طراحي منحصر به فرد مي خواهيد. كاري كه شما انجام مي دهيد: به دنبال يك خياط خوب، توضيح روند مورد نظر به خياط، مشاوره در مورد خريد لباس با كيفيت و غيره. در مراحل اوليه طراحي و دوخت مي توانيد چندين بار به خياط مراجعه كنيد. بالاخره لباس مخصوص خود را آماده كرديد.
البته اين دو روش مي توانند از نظر زمان تحويل و هزينه كاملاً متفاوت باشند.
يك قالب ميزبان و يك تم اختصاصي وردپرس يكسان هستند. ابتدا بايد از شركت طراحي سايت وردپرسي خود بپرسيد كه آيا از يك قالب وردپرس آماده استفاده مي كند يا يك قالب سفارشي.
نتيجه
بايد باشد. همانطور كه در بالا ذكر شد، وردپرس متن باز است، به اين معني كه استفاده از آن رايگان است. البته به ياد داشته باشيد كه همه وب سايت ها به يك هاست نياز دارند تا براي ديگران قابل مشاهده باشد. نسخه رايگان وردپرس در wordpress.org وجود دارد. وردپرس را دانلود كرده و روي هاست خود نصب كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۵:۴۲ توسط:هما باقري موضوع: نظرات (0)

هدف از ايجاد وب سايت چيست؟

قبل از شروع ايجاد يك وب سايت در اينترنت، بايد شركت طراحي سايت در مشهد بدانيد كه همه چيز روي كاغذ ساده است. اما اگر برنامه ريزي دقيق و درستي نداشته باشيد موفق نخواهيد شد. همانطور كه راه اندازي يك كسب و كار سنتي و آفلاين نياز به زمان، هزينه، برنامه ريزي، انتخاب استراتژي فروش و غيره دارد، شما نيز بايد همين كار را با كسب و كار آنلاين و ايجاد يك وب سايت انجام دهيد. تا زماني كه ندانيد با چه هدفي قصد داريد سايت را در اينترنت باز كنيد و به چه برنامه اي فكر نكرده ايد، پس از مدتي سايت به گورستاني از محتوا، شخصيت ها و تصاوير مختلف تبديل مي شود كه اثري از پايان باقي نماند
كدام سازنده وب سايت را مد نظر داريد؟
در حال حاضر ده ها سيستم مديريت محتوا كه به اختصار CMS شناخته مي شوند ايجاد شده اند. هر يك از اين سيستم هاي سايت سازي داراي ويژگي هايي هستند كه براي نيازهاي خاص ساخته شده اند. اگر هر يك از اين سايت سازها را انتخاب كنيد، بسته به موضوع و تمركز آنها، مي توانيد با كمترين هزينه و بدون صرف ميليون ها دلار براي ساخت يك سيستم اختصاصي، سايتي را راه اندازي كنيد. برخي از نمونه هاي محبوب شامل موارد زير است.
وردپرس: مناسب براي ايجاد انواع محتوا و سايت هاي فروشگاهي
جوملا: مناسب براي انواع محتوا و سايت هاي خريد
دروپال: مناسب براي انواع سايت ها
پرستاشاپ: مناسب براي سايت هاي تجارت الكترونيك
Magento: مناسب براي وب سايت فروشگاه
نقشه باز: مناسب براي مناطق تجاري
پس از سال ها تجربه و نگاهي به سازندگان مختلف وب سايت و نمونه هاي آنها، انتخاب وردپرس ممكن است بهترين گزينه براي ايجاد يك وب سايت رايگان باشد. اين سيستم مديريت محتوا گزينه هاي زيادي را با افزونه ها ارائه مي دهد. همچنين در مقايسه با ساير سيستم ها داراي بهينه سازي بسيار منعطفي است كه امكان بهينه سازي سئو و وب سايت را براي موتورهاي جستجو فراهم مي كند.
اخرين حرف
راه اندازي يك وب سايت و ايجاد يك وب سايت حرفه اي رويايي نيست كه بتوانيد يك شبه وب سايتي با ترافيك بالا و فروش بالا بدون نياز به كار مداوم داشته باشيد. ممكن است در روزهاي اوليه سخت باشيد و با مشاهده آمار ترافيك سايت همه چيز را متوقف كنيد. بنابراين گام نهادن در اين مسير نيز مشكلاتي دارد. پس بايد در اين مسير صبور باشيد و با هدف گذاري و برنامه ريزي مناسب پيش برويد. شايد خواندن مقاله اي در مورد مشكلاتي كه يك وبلاگ نويس با آن مواجه است شما را از برخي از اين مشكلات آگاه كند. در حين كار سعي كنيد با مطالعه مقالاتي در مورد سئو، بازاريابي اينترنتي و بازاريابي محتوا، دانش خود را به روز نگه داريد و با اطمينان و اطلاعات كافي براي مديريت وب سايت خود كار كنيد.


برچسب: شركت طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۸:۰۴ توسط:هما باقري موضوع: نظرات (0)

خدمات نگهداري و پشتيباني سايت

در اين مقاله به نحوه انتخاب بهترين شركت طراحي سايت در مشهد خدمات مراقبتي و پشتيباني مي پردازيم. مزاياي استفاده نهايي چيست و انواع آن چيست؟
ساخت يك وب سايت به زمان و هزينه نياز دارد. و هنگامي كه آن را ساختيد، بايد اقداماتي را انجام دهيد تا مطمئن شويد كه هميشه در حال اجرا است تا بتوانيد از مزاياي وب سايت خود بهره مند شويد.
براي رسيدن به اين هدف، انتخاب موثرترين خدمات نگهداري و پشتيباني وب سايت نقش اساسي دارد و به افزايش كارايي وب سايت و كسب و كار شما كمك مي كند.
اين مقاله مزايا و هزينه هاي فرآيند پشتيباني و نگهداري وب سايت اختصاصي را مورد بحث قرار مي دهد و انواع مختلف اين خدمات را تشريح مي كند.
آيا همه وب سايت ها به خدمات نگهداري و پشتيباني نياز دارند؟
در ابتدا، به خصوص اگر بودجه كافي داريد، ممكن است فكر كنيد كه نگهداري وب سايت هزينه اي است كه مي توانيد از آن اجتناب كنيد. با اين حال، انتخاب خدمات پشتيباني سايت براي پيگيري اهداف بلند مدت خود توصيه مي شود.
در واقع نوع خدمات پشتيباني و نگهداري به ماهيت، پيچيدگي و هدف وب سايت بستگي دارد.
اگر وب سايت شما داراي محتواي زياد و حجم بالا يا ترافيك قابل توجه روزانه يا ماهانه است، بايد هزينه بيشتري براي پشتيباني وب سايت خود بپردازيد تا بتواند بار را تحمل كند.
همچنين سايت هايي كه تعامل بيشتري با مشتريان دارند مانند فروشگاه ها و سايت هاي شركتي بايد توجه بيشتري به نگهداري وب سايت خود داشته باشند.
در عين حال، بايد از امنيت مناسب وب سايت و داده هاي مشتريان خود اطمينان حاصل كنيد.
اگر سايت شما كوچك است (مانند سايت هاي نمونه كار و سايت هاي ثابت زير 20 صفحه)، مي توانيد اين كار را با توجه و هزينه كمتري انجام دهيد، اما با نگهداري منظم براي اطمينان از بهينه بودن سايت براي هدف مورد نظر خود.
آخرين كلمه
نگهداري و پشتيباني وب سايت واقعاً سوخت ضروري براي وجود و رشد وب سايت شما در ميان ساير رقبا است.
ممكن است اين يك هزينه به نظر برسد، اما در واقعيت، اين يك سرمايه‌گذاري براي استفاده حداكثري از وب سايت شماست.
نوع و ميزان خدمات پشتيباني مورد نياز به ويژگي هاي وب سايت شما و نقش آن در تجارت آنلاين شما بستگي دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۷:۴۷ توسط:هما باقري موضوع: نظرات (0)

چگونه يك وب سايت شركتي موفق ايجاد كنيم؟

وب سايت هاي تجاري براي اهداف مختلفي طراحي شركت طراحي سايت در مشهد شده اند كه مي توان به طراحي وب سايت شركتي براي كاتالوگ آنلاين، طراحي وب سايت براي خدمات مشتري و خدمات مشتريان 24 ساعته و طراحي وب سايت شركتي اشاره كرد. باشگاه هاي وفاداري مشتري و مشتريان، سيستم هاي پشتيباني و غيره براي ايجاد خدماتي مانند
در گذشته، بسياري از رهبران كسب و كار فكر مي كردند كه فقط طراحي يك وب سايت شركتي براي آنها كافي است و اين امر باعث حضور آنها در بازار اينترنت مي شود، اما امروزه مديران باتجربه مي دانند كه يك وب سايت به تنهايي - وب كافي نيست و يك امر عادي و عادي است. سايت ساده در حال انجام است. چيزي براي رشد كسب و كار و بهبود برند شركت وجود ندارد. از آنجايي كه صرف يك وب سايت ساده در اينترنت تاثير قابل توجهي در وضعيت كسب و كار ندارد، براي مشاهده اين تاثير نياز به كار كارشناسي دارد و نياز به مشاوره تخصصي است. در نهايت شركت هايي در بازار اينترنت موفق خواهند بود كه بتوانند با تصميم گيري هاي هوشمندانه و دقيق ابزار مناسبي را براي خود ايجاد كنند و از ابزارهايي كه در اختيار دارند بهترين استفاده را ببرند.
تبليغات كارآمد و موثر كلمه شماره يك براي بقاي كسب و كار در دنياي تجارت امروز است. بنابراين يك وب سايت كارآمد و توانمند از نظر اطلاع رساني و ارائه شركت در قدرتمندترين رده ارتباطات جمعي در اينترنت پيش نياز كار و زندگي بيشتر شركت مي باشد.
طراحي سايت شركتي چه ويژگي هايي دارد؟
وب سايت هاي شركتي علاوه بر قانوني بودن بايد داراي تصاوير مناسب نيز باشند، اين موضوع براي شركت هايي با موضوعات و بخش هاي مختلف كمي متفاوت است. بنابراين يك شركت طراحي سايت بايد از يك طراح مناسب براي طراحي سايت اين مجموعه استفاده كند. طراحي ui و ux مناسب بايد بر عهده تيم طراحي وب سايت باشد. گرافيك و طراحي مناسب كاربران را به سمت وب سايت جذب مي كند و به وب سايت كمك مي كند تا به تمام اهداف خود در جذب مشتري و مخاطب دست يابد.
در مجموعه آب وب، گرافيك وب سايت هاي مختلف به صورت ويژه تهيه و مورد استفاده قرار مي گيرد.
نكته ديگر در مورد ويژگي هاي سايت مناسب شركت، بارگذاري بالاي سايت است. در موارد خاص سرعت بارگذاري بايد زياد باشد. اگر يك وب سايت كند باشد، افراد بدون استفاده از خدمات سايت شما را ترك خواهند كرد. تاثير زيادي بر سئو و عملكرد وب سايت در نتايج موتورهاي جستجو دارد.
از ديگر نكات مهم و بسيار كليدي در طراحي وب سايت شركتي و ساير وب سايت ها مي توان به قابليت استفاده از سايت براي موبايل اشاره كرد. اكثر كاربران سايت از طريق تلفن همراه و ساير دستگاه ها به آن متصل مي شوند. بنابراين داشتن ساختار مناسب براي موبايل و ساير دستگاه ها بسيار مهم است. به وب سايتي كه براي دستگاه هاي تلفن همراه بهينه شده است، واكنش گرا يا واكنش گرا گفته مي شود.
زيباترين و فني ترين وب سايت ها با توجه به نياز مشتريان در مجموعه باران وب تهيه و بارگذاري مي شوند.
جمع بندي

اگر صاحب يك شركت يا كسب و كار هستيد، بايد يك وب سايت براي مجموعه خود طراحي كنيد. بنابراين ابتدا بايد يك شركت معتبر در اين زمينه پيدا كنيد. توجه به سطح فني شركت و نمونه كارهاي آن در اين زمينه به شما كمك مي كند تا بهترين شركت را براي طراحي صفحه وب شركتي انتخاب كنيد.
پس از انتخاب شركت، بايد بر اساس اهداف خود يك وب سايت سفارش دهيد. با جستجو در وب، شركت ها اغلب پس از ارسال درخواست، درخواست شما را ارزيابي و تجزيه و تحليل مي كنند و اين فرآيند بر اساس آن انجام مي شود.


برچسب: شركت طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۹:۱۰ توسط:هما باقري موضوع: نظرات (0)

در طراحي فروشگاه اينترنتي چه نكاتي را بايد در نظر گرفت؟

فراموش نكنيد كه اولين صفحه اي كه مشتريان با آن مواجه مي شوند، صفحه ورود طراحي سايت در مشهد است، پس سعي كنيد آن را به گونه اي طراحي كنيد كه كاربر تجربه خوشايندي از حضور در وب سايت شما داشته باشد. در مرحله بعد، مشتريان محصول را جستجو مي كنند. اين صفحه بايد سريع و داراي چندين فيلتر باشد تا مشتري را به محصول مورد نظر برساند.
فراموش نكنيد كه نظر ساير كاربران را براي هر محصول در صفحه اختصاصي هر محصول اضافه كنيد، اين ويژگي كوچك فروش را 18 درصد افزايش مي دهد. مشتريان هنگام مرور صفحات سايت، محصولات مختلفي را به سبد خريد خود اضافه مي كنند، اما بررسي ها نشان مي دهد كه 71 درصد موارد رها شده است. دلايل مختلفي براي اين مشكل ذكر شده است كه يكي از آنها عدم وجود گزينه ارسال رايگان است، هزينه ارسال بالا مشتري را فراري مي دهد، بنابراين سعي كنيد هزينه ارسال را منطقي محاسبه كنيد و تا حد امكان گزينه ارسال رايگان را انتخاب كنيد. به فكر مشتريان باشيد
كاهش سرعت وب سايت و نبود مدل هاي مختلف پرداخت از ديگر عواملي است كه باعث مي شود مشتريان سبد خريد خود را رها كنند. يكي ديگر از مواردي كه مشتري را دلسرد مي كند اين است كه ما مشتري را مجبور به ثبت نام براي دريافت هر ويژگي سايت مي كنيم و مجبور كردن مشتري به ايجاد حساب كاربري ممكن است بسياري از آنها را از ادامه استفاده از آن منصرف كند. در نهايت به ياد داشته باشيد كه مشتريان به دنبال تحويل سريع و رايگان (يا بسيار ارزان) هستند، به ياد داشته باشيد كه زمان تحويل و قيمت به راحتي توسط مشتري قابل مشاهده است.
نحوه ثبت نام و به روز رساني محصولات در فروشگاه اينترنتي
فروشگاه اينترنتي شركت زاوش به سه روش امكان دانلود و آپديت محصولات را دارد كه در ادامه به بررسي بيشتر آن مي پردازيم.
1- محصولات را به صورت جداگانه بارگيري كنيد
در اين نوع آپلود كه در تمامي فروشگاه هاي اينترنتي نيز وجود دارد، مدير سايت مي تواند به صورت تكي محصولات خود را در وب سايت فروشگاه آپلود كند و كليه اطلاعاتي مانند نام محصول، دسته بندي، تصاوير محصول، قيمت، موجودي كالا را به همراه داشته باشد. در سايت، برند، جنسيت و غيره
2- محصولات را به صورت گروهي حمل كنيد
به اين ترتيب مدير سايت قادر خواهد بود با بارگذاري يك فايل اكسل در فروشگاه اينترنتي محصولات خود را به صورت گروهي ثبت كند. اين روش پيوند محصولات عموماً مورد توجه شركت هايي است كه نرم افزارهاي حسابداري يا فروش جداگانه دارند و مي خواهند موجودي و قيمت محصولات خود را با استفاده از خروجي اكسل آن نرم افزار متعادل كنند.
3- با اتصال به نرم افزار ثانويه محصولات را بارگذاري مي كند
اين رويكرد مختص شركت هايي است كه علاوه بر فروش آنلاين از روش هاي فروش ديگري نيز استفاده مي كنند و تمامي داده هاي مربوط به محصولات در نرم افزار فروش گنجانده شده است. در اين صورت شركت زاوش امكان اتصال وب سايت با نرم افزار فروش را نيز ارائه مي دهد تا داده هاي مربوط به محصولات و موجودي ها به صورت مستقيم به روز شوند و موجودي فروشگاه اينترنتي برابر با موجودي فروش باشد. نرم افزار. . اين ارتباط از طريق وب سرويس امكان پذير است.
نتيجه
گروه ديگري از محصولاتي كه در فروشگاه هاي اينترنتي به فروش مي رسند، محصولات طاقچه هستند. اين محصولات شامل اقلام متعلق به يك دسته خاص است. در بسياري از موارد آنها منحصر به فرد هستند و ممكن است دست ساز يا در تعداد محدود توليد شوند. به عنوان مثال، فرش، تلفن همراه، تلويزيون و غيره محصولاتي هستند كه مصرف كنندگان كمتر از محصولات مصرفي خريداري مي كنند. كاربران اغلب دوست دارند اين محصولات را از نزديك لمس كنند، اما از آنجايي كه فروشگاه هاي آنلاين كمي در اين مناطق وجود دارد، تبديل شدن به يك برند معتبر آسان تر از يك محصول مصرفي است.


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۵۷:۲۴ توسط:هما باقري موضوع: نظرات (0)