شركت طراحي سايت در مشهد شركت طراحي سايت در مشهد .

شركت طراحي سايت در مشهد

روش هاي بهينه سازي و بهبود CTA

همه ما مي خواهيم تعداد شركت طراحي سايت در مشهد بازديدكنندگان وب سايت، مشتريان بالقوه و در نهايت فروش در وب سايت خود را افزايش دهيم. اما قرار دادن دكمه در وب سايت با محتواي «براي خريد اين محصول كليك كنيد» كار ساده اي نيست! بهينه سازي CTA يك وب سايت يكي از مهمترين مراحل طراحي وب سايت است.
بازاريابان و طراحان از استراتژي ها و رويكردهاي مختلفي براي افزايش سرنخ ها و جذب مشترياني كه مي خواهند از سايت شما خريد كنند استفاده مي كنند.در اينجا برخي از سريع ترين روش ها شرح داده شده است.
آيا بهينه سازي CTA سايت باعث افزايش فروش مي شود؟
آره! براي افزايش فروش وب سايت و تبديل بازديدكنندگان وب سايت به مشتري، بايد آنها را تشويق كنيد. براي مثال :
بهينه سازي وب سايت CTA: تماس ها براي اقدام (CTA) خود را در طراحي وب سايت خود بهبود بخشيد. بازديدكنندگان وب سايت بايد تشويق شوند تا با مشاهده فراخوان شما، مراحل برنامه ريزي شده را تكميل كنند.
عنوان، محتوا و تصاوير سايت را بهبود بخشيد. از تصاوير و تيترهاي جذاب و واضح استفاده كنيد.
پيشنهادات خود را به كاربران بر اساس بهترين خريد بهبود دهيد.
بهترين راه براي بهينه سازي CTA وب سايت شما
1. موقعيت تماس در كار مهم است.
براي بهبود اثربخشي و ديده شدن هرچه بيشتر و CTA سايت، بايد مناسب ترين مكان را در سايت پيدا كنيد. براي اين كار مي توانيد از Hotjar استفاده كنيد. اين ابزار صفحات وب‌سايت شما را بررسي مي‌كند و مي‌توانيد بهترين مكان‌هاي مورد علاقه بازديدكنندگان وب‌سايت را پيدا كنيد و دعوت به اقدام خود را در آنجا قرار دهيد.
طبق نظرسنجي ها و آمارهاي منتشر شده، تنها 50 درصد از بازديدكنندگان وب سايت به فراخوان ها در پايين صفحات وب سايت توجه مي كنند.
2 متن CTA خود را روشن كنيد.
هدف شما از قرار دادن CTA در سايت چيست؟ يا به عبارتي افراد با كليك بر روي CTA طراحي شده به چه صفحه اي هدايت مي شوند.
3- از تصاوير استفاده كنيد.
CTA ها را با استفاده از تصاوير افزايش دهيد. تصاوير بيشتر از متن افراد را جذب مي كنند.
4. از رنگ هايي استفاده كنيد كه با رنگ هاي مشخص شده براي برند مطابقت دارند.
هنگام انتخاب رنگ مناسب با طراح و طراح صفحه خود مشورت كنيد كه بر اساس طراحي صفحه بهترين رنگي را كه بيشترين توجه را به خود جلب مي كند را پيشنهاد مي كند.
5 مطمئن شويد كه CTAها به صفحات مورد نظر شما پيوند دارند.
شايد براي شما جالب باشد، طبق تحقيقات، وب سايت هاي زيادي هستند كه از طرح بندي و طرح بندي فراخواني در صفحات خود استفاده مي كنند، اما متاسفانه فراموش مي كنند كه تماس را به صفحه مورد نظر متصل كنند. !
6 CTA هر صفحه از وب سايت را با توجه به محتواي آن صفحه طراحي كنيد.
شما مجبور نيستيد از يك فراخوان براي اقدام با اندازه، متن و تصاوير يكسان در تمام صفحات سايت استفاده كنيد.
7 از CTA در همه پست هاي وبلاگ استفاده كنيد.
پست هاي وبلاگ خود را پيوند دهيد و اگر در مورد خدمات يا محصولي در پست صحبت مي كنيد، پست را به صفحه خريد آن محصول پيوند دهيد.
چگونه تم ها و تصاوير وب سايت خود را تغيير دهم؟
8. عنوان و محتواي سايت شما بايد بر اساس CTA باشد كه افراد براي آن از سايت شما بازديد كرده اند.
به عنوان مثال، اگر شخصي پس از ديدن بنر «عضويت يك ماهه رايگان در كتابخانه» به سايت شما بيايد، اما به صفحه اي هدايت شود كه نياز به يك ماه حق عضويت دارد، مطمئناً اعتماد خود را به شما از دست خواهد داد.
9 هدف خود را به وضوح مشخص كنيد.
از به كار بردن عبارات هوشمندانه اي كه براي همه قابل درك نيست خودداري كنيد.
10 موقعيت صحيح همه عناصر را بدانيد.
براي اين كار مي توانيد از طراحان UI/UX كمك بگيريد. به عنوان مثال، اگر مقاله اي در مورد يكي از معضلات اجتماعي نوشته ايد و قصد داريد از كاربران خود بخواهيد يك سؤال تأييد را تكميل كنند، بهترين مكان براي طرح اين سؤالات در انتهاي متن است. يعني بعد از اينكه افراد مقاله را مطالعه كردند و هدف شما از ايجاد اين سوال را فهميدند.
11. از ايجاد پرسشنامه هاي طولاني خودداري كنيد.
نوشتن يك پرسشنامه كوتاه به معناي سركوب اطلاعات مهم نيست، بلكه درخواست بيش از حد و جمع آوري اطلاعات بيش از حد، علاوه بر اينكه تجزيه و تحليل داده هاي جمع آوري شده را دشوار مي كند، باعث مي شود افراد تمايلي به صرف وقت براي تكميل پرسشنامه شما نداشته باشند.
12. مزاحم كاربر نشويد.
پيوندها، اطلاعات و تصاوير اضافي را در صفحه قرار دهيد تا كاربر به طور كامل بر فراخوان مورد نظر شما متمركز شود.
با تشكر از 13 كاربر.
صفحه اي براي تشكر از كاربران و هدف قرار دادن كاربراني كه اقدامات مورد نظر شما را در آن صفحه انجام داده اند ايجاد كنيد. علاوه بر تشكر، مي توانيد از كاربران بخواهيد كه در خبرنامه هاي ايميلي ثبت نام كنند.
چگونه مي توانيد كاربران را بهتر و سريعتر جذب كنيد؟
14 پيشنهادهاي جذاب و قانع كننده ارائه دهيد.
چرا كاربران بايد از شما خريد كنند در تمامي متون، عبارات و تصاوير بايد به سوالات ذهن كاربر "چرا از شما خريد كنم" يا "چه ارزش اضافي براي من داريد؟" پاسخ دهيد.
جمع بندي
امتحان كنيد، بررسي كنيد و تغيير دهيد!
براي بهبود و بهينه سازي CTA سايت و يافتن بهترين راه براي افزايش فروش محصولات و خدمات خود، روش هاي مختلفي را امتحان كنيد و از تحليل و تجزيه و تحليل داده هاي جمع آوري شده، راه مناسب براي شركت و خريد خود را پيدا كنيد. فرآيندها براي بهبود


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۹:۲۶ توسط:هما باقري موضوع: نظرات (0)

بدست آوردن رنكينگ سايت و تعيين رتبه سايت در گوگل

شركت طراحي سايت در مشهد با وجود حجم زياد اطلاعات موجود در اينترنت، يافتن نتايج مورد نظر در موتورهاي جستجو از جمله گوگل بدون دسته بندي غيرممكن خواهد بود. الگوهاي رتبه بندي گوگل دقيقا براي همين منظور طراحي شده اند. يعني ميلياردها صفحه موجود در وب را در ليست نتايج خود ثبت و دسته بندي مي كند تا مفيدترين و مرتبط ترين محتوا و آنچه شما به دنبال آن هستيد را در كسري از ثانيه ارائه دهد. الگوريتم ها اين سيستم طبقه بندي و رتبه بندي صفحه را تشكيل مي دهند.
الگوريتم هاي توسعه يافته در موتورهاي جستجوي وب فاكتورهاي زيادي را در نظر مي گيرند. از جمله عبارات جستجو ارتباط و ارتباط صفحه وب با كلمات كليدي كاربر. سطوح تخصصي منابع، مكان و حتي تنظيمات مرورگر براي يافتن بهترين اطلاعات. اهميت هر يك از اين عوامل بسته به عبارت جستجو ممكن است افزايش يا كاهش يابد. تازگي محتوا مهمتر از جستجوي تعاريف در فرهنگ لغت است. بنابراين صفحه اول نتايج جديدتري را نشان مي دهد.در ادامه سعي مي كنيم اين فرآيند را به طور كامل درك كنيم و اطلاعات بيشتري در مورد آن به دست آوريم. براي كسب اطلاعات بيشتر مقاله الگوريتم گوگل را بخوانيد.
تمامي رتبه بندي وب سايت ها در گوگل
پيج رنك گوگل يا پيج رنك همان موقعيتي است كه وب سايت شما پس از جستجوي يك كلمه كليدي توسط كاربران در آن قرار مي گيرد. اكثر وب سايت ها به دنبال ظاهر شدن در بالاي ليست نتايج هستند، اما دستيابي به اين هدف به عوامل زيادي بستگي دارد. معمولاً فقط 10 نتيجه اول در صفحه اول گوگل نمايش داده مي شود و اگر صفحه شما در موقعيت 11 قرار دارد، در نتيجه در صفحه دوم نتايج جستجو قرار داريد. امتياز و رتبه سئو به موقعيت يك وب سايت در صفحه نتايج موتور جستجو اشاره دارد.
به طور كلي، با توجه به ارتباط محتوا با كلمه كليدي جستجو شده يا كيفيت بك لينك هايي كه به صفحه شما اشاره مي كنند، عوامل مختلفي بر رتبه بالاتر صفحه در SERP ها (نتايج گوگل) تأثير مي گذارد. در نظر گرفتن اين عوامل با روش هاي افزايش رتبه وب سايت در گوگل همراه است. در ادامه به بررسي اين عوامل با هم خواهيم پرداخت.
موتورهاي جستجوي مختلف، رتبه بندي هاي مختلف
نحوه رتبه بندي يك وب سايت يا هر URL سايت براي يك كلمه كليدي يا عبارت در موتورهاي جستجوي مختلف متفاوت است. اگر دامنه اي در يكي از 3 نتيجه جستجوي برتر Bing براي يك كلمه كليدي خاص ظاهر شود، حتي ممكن است در صفحه اول نتايج جستجو در گوگل ظاهر نشود. اين مشكل براي همه موتورهاي جستجو مانند بينگ، گوگل، ياهو و ... صدق مي كند كه هر كدام از روش هاي خاص خود را براي محاسبه و تعيين رتبه يك وب سايت استفاده مي كنند. موقعيت سايت ممكن است توسط موتورهاي جستجو مانند Google كه در زبان ها و كشورهاي مختلف استفاده مي شود متفاوت باشد (Google نتايج را بسته به موقعيت مكاني كاربر تغيير مي دهد). استفاده از نرم افزار تجزيه و تحليل موتورهاي جستجو مي تواند راه بسيار خوبي براي يافتن سايت هايي باشد كه مي خواهيد رتبه بندي كنيد و تفاوت هاي رتبه بندي در موتورهاي جستجوي مختلف را پيگيري كنيد.
نسبت رتبه بندي خوب و ترافيك سايت
مهمترين چيز براي رتبه خوب در نتايج جستجو، دريافت ترافيك زيادي از كانال هاي جستجوي ارگانيك است. هر چه صفحه در نتايج جستجو بالاتر باشد، احتمال اينكه كاربر روي آن كليك كند بيشتر مي شود. اين موضوع به خوبي رابطه بين رتبه بندي بهتر و افزايش ترافيك را توضيح مي دهد. معمولاً سه نتيجه اول در صفحه اول نتايج جستجو همبستگي قوي تري بين رتبه بندي و كليك هاي بيشتر (= ترافيك) دارند. با اين حال، هر گونه تغيير در محاسبه نتايج جستجو ممكن است باعث شود حتي سه وب سايت اول اين صفحه ديگر در موقعيت قبلي خود قرار نگيرند.
عوامل رتبه بندي سايت در گوگل
بهينه سازي موتورهاي جستجوي مختلف (SEO) يكي از عواملي است كه مي تواند بر رتبه آن تأثير بگذارد. گوگل و ساير موتورهاي جستجو نتايج جستجو را براي كلمات كليدي مختلف با استفاده از الگوريتم هاي پيچيده محاسبه مي كنند. عواملي كه به طور موثر رتبه سايت را تعيين مي كنند، كه براي هر موتور جستجو منحصر به فرد هستند و معناي متفاوتي دارند، به صورت كاملا محافظت شده افشا مي شوند و با عموم به اشتراك گذاشته نمي شوند. اگرچه عوامل مرتبط با رتبه سايت از طريق موتورهاي جستجو آشكار نمي شود، اما در تخيل و بر اساس داده هاي موارد فاش شده توسط اين موتورهاي جستجو مي توان گفت كه شامل موارد زير مي شود:
بك لينك هاي Jumlah
نقشه سايت و لينك هاي داخلي
استفاده از كلمات كليدي در عناصر متن مانند عناوين متا، توضيحات متا، متن بدنه و غيره.
بهينه سازي محتوا بر اساس مقايسه با ساير اسناد با محتواي مشابه (شواهد و اصطلاحات مرتبط، عنوان و دسته بندي محتوا و غيره)
ساختار URL
امنيت سايت
زمان بارگذاري محتواي صفحه (سرعت سايت)
زمان ماندگاري (مدت زماني كه كاربر قبل از بازگشت به صفحه SERP در وب سايت شما مي ماند) و نرخ پرش
CTR يا نرخ كليك (SERP) در صفحه نتايج جستجو؛ اين تعداد افرادي است كه براي هر نمايش روي نتيجه كليك كردند.
اگر وب سايت وردپرسي داريد، اين آموزش سئو به شما در اين زمينه كمك مي كند.
رتبه بندي وب سايت و ارتباط آن با سئو و نظارت بر عملكرد
به طور كلي در يك كلمه مي توان گفت كه رتبه صفحه نشان مي دهد كه آيا بهينه سازي سئو صفحه با موفقيت انجام شده است يا خير. به همين دليل، رتبه بندي براي كلمات كليدي مرتبط بايد به عنوان بخشي از فرآيند بررسي سئو به طور منظم بررسي شود. استفاده از مجموعه اي از كلمات كليدي ثابت نيز يك راه موثر براي كنترل رتبه شما است. توجه به اين مشكل بسيار مهم است زيرا در صورت عدم رعايت كيفيت سايت و در نتيجه رتبه آن به شدت كاهش مي يابد. در عين حال، رتبه بالاتر سايت شما به معناي كيفيت بالاتر و بهبود سئو سايت است. هنگامي كه رتبه يك وب سايت براي كلمات كليدي خاص كاهش مي يابد، به اين معني است كه متخصصان بهينه سازي موتورهاي جستجو و مديران سايت بايد تغييرات لازم را در بهينه سازي موتور جستجوي خود اعمال كنند. يك سايت موفق مستلزم كار و توجه مداوم و همچنين انجام تنظيمات لازم (با در نظر گرفتن تغييرات در الگوريتم هاي موتورهاي جستجو) است.
رتبه 1 را در رتبه بندي گوگل بدست آوريد
همه صاحبان مشاغل و وب سايت ها مي خواهند صفحات آنها در رتبه اول نتايج گوگل قرار گيرد. دليل اين امر به خوبي شناخته شده است، زيرا رسيدن به رتبه اول در گوگل (يا حتي قرار گرفتن در سه نتيجه برتر) به معناي ترافيك بيشتر به وب سايت شما، بازديد بيشتر و در نتيجه پتانسيل فروش بيشتر در دنياي رقابتي امروز است. اما اين رتبه هاي بالا به ندرت تصادفي اتفاق مي افتد و حتي موفق ترين و باتجربه ترين صاحبان كسب و كار نيز در بالا بردن رتبه سايت خود در گوگل مشكل دارند. بنابراين چگونه افراد مبتدي مي توانند در كسب اين موقعيت موفق شوند؟
در حالي كه هيچ راه تضميني براي به دست آوردن رتبه هاي بالاتر در گوگل وجود ندارد، مي توانيد برخي از استراتژي هاي موثر را براي افزايش شانس خود امتحان كنيد. در زير به چند استراتژي ارزشمند نگاه خواهيم كرد.
در بازار گوشه كار كنيد.
بخشي از موفقيت در سئو و كسب رتبه بالا در گوگل، درك و داشتن ديدگاه رقابتي است. به عنوان يك كسب و كار كوچك، مجبور نيستيد با كسب و كارهاي بزرگ با بودجه بازاريابي بزرگ رقابت كنيد. اگرچه هميشه مي توانيد آنها را كپي كنيد، اما اين مي تواند باعث اتلاف وقت و هزينه شود.
كلمات كليدي را انتخاب كنيد.
به عنوان يك قانون كلي، به ياد داشته باشيد كه انتخاب كلمات كليدي مناسب به اين معني است كه در نتايج گوگل رتبه بالاتري خواهيد داشت. بنابراين، شما بايد معناي واقعي جمله را نيز به خاطر بسپاريد. انتخاب يك كلمه كليدي خارجي مي تواند رتبه بالايي براي شما ايجاد كند، اما آيا واقعا به رتبه بهتر وب سايت شما كمك مي كند؟
نكته اصلي كه در اينجا مي خواهيم به آن اشاره كنيم اين است كه اگرچه رتبه بندي با كلمات كليدي عجيب و غريب (و گاهي مبهم) آسان است، اما هيچ درآمد سرمايه اي براي سايت وجود ندارد. اين رتبه بالا زماني مهم است كه كلمات كليدي ما حاوي آنچه مردم به دنبال آن هستند باشد. با استفاده از ابزارهايي مانند Google Keyword Planner يا KeywordTool.io، مي توانيد كلمات كليدي را پيدا كنيد كه حجم جستجوي بالايي دارند اما رقابت كمي دارند. زماني كه وب سايت شما بيشتر مورد اعتماد مخاطبان و گوگل قرار مي گيرد، مي توان از كلمات كليدي رايج استفاده كرد و بنابراين ترافيك بيشتري دريافت كرد.
جمع بندي
نمي توان با قطعيت گفت كه راه مطمئني براي رتبه 1 در گوگل يا هر موتور جستجوي ديگري وجود دارد. با اين حال، هدف قرار دادن كلمات كليدي براي مخاطبان مناسب، پيروي از قوانين سئو داخلي و خارجي و مهمتر از همه، مشاهده تجربه كاربري مي تواند شانس شما را افزايش دهد. آنچه در اين مقاله گفتيم شامل چند راهكار براي بهبود سايت در گوگل و همچنين نحوه تعيين موقعيت سايت با كمك كنسول جستجوي گوگل مي باشد. زيرا دانستن جايگاه يك وب سايت در نتايج گوگل به شناخت اثربخشي استراتژي سئوي وب سايت شما كمك مي كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۸:۴۳ توسط:هما باقري موضوع: نظرات (0)

كنيباليزيشن چيست و چگونه از cannibalization جلوگيري كنيم؟

آيا مي‌دانستيد كه مي‌توانيد موقعيت وب‌سايت شركت طراحي سايت در مشهد خود را بدون اينكه بدانيد نيز تهديد كنيد؟ يكي از بدترين اتفاقات براي سايت پديده آدم خواري است كه در لغت فارسي به معني آدمخواري است. در واقع، وقتي چندين URL داريد كه بر روي يك كلمه كليدي و هدف جستجو تمركز مي كنند، در معرض خطر آدم خواري قرار مي گيريد - خزنده هاي موتورهاي جستجو صفحه اصلي آن كلمه كليدي خاص را تشخيص نمي دهند.
اهميت ايجاد محتواي با كيفيت و همچنين استفاده از عناوين جذاب، كلمات كليدي يا لينك هاي جذاب، چيزي است كه اغلب در بهينه سازي سايت و سئو مورد توجه قرار مي گيرد.
با اين حال بايد بدانيد كه اين اقدام به تنهايي براي رسيدن به نتيجه مطلوب كافي نيست. اگر قبلاً در مورد آدمخواري در سئو چيزي نشنيده ايد، ممكن است به طور تصادفي چنين موقعيتي را براي وب سايت خود ايجاد كنيد. بنابراين يكي از اصطلاحاتي كه در سئو و توليد محتوا بايد در نظر بگيريد، همزماني است، زيرا گوگل در بررسي و رتبه بندي هيچ وب سايتي از آن غافل نمي شود. بنابراين ما در اينجا به اين اصطلاح نگاه مي كنيم، دلايل تاثيرات منفي آدم خواري بر سئو وب سايت و اقدامات لازم براي جلوگيري از آن را توضيح مي دهيم.
مردم چه مي خورند؟
اين اصطلاح به URL هاي مختلف در يك منطقه اطلاق مي شود كه براي جستجو با هم رقابت مي كنند، يعني به جاي تقويت يكديگر و رقابت با سايت هاي ديگر، يكديگر را مسدود مي كنند كه منجر به كاهش اعتبار صفحه و سردرگمي گوگل مي شود. اين دقيقاً همان چيزي است كه هيچ كس نمي خواهد در سايت ما اتفاق بيفتد.
البته، مهم است كه به ياد داشته باشيد كه آدم خواري چيزي بيش از تمركز روي يك كلمه كليدي است، زيرا دو صفحه را مي توان با كلمات كليدي مختلف ارائه كرد و در عين حال عملكرد يكساني در نتايج جستجو دارد. براي مثال ساده، فرض كنيد دو صفحه در يك دامنه داريم. مبحث اول روش هاي بازاريابي اينترنتي و دومي روش هاي بازاريابي اينترنتي است، اگرچه در موضوعات تفاوت هايي وجود دارد، اما در واقع هر دو به يك سوال پاسخ مي دهند.
روش تشخيصي
يكي از راه هايي كه مي توانيد متوجه شويد صفحه وب سايت شما خريداري شده است يا خير، بررسي كنسول جستجوي گوگل است. ابتدا وارد قسمت اقدام (در نسخه جديد نتايج جستجو) شويد. تصوير زير مراحل بررسي و شناسايي صفحات مشابه را نشان مي دهد
در مرحله بعد روي گزينه new كليك كرده و query را انتخاب كنيد. Full Query را از كادر نشان داده شده در مرحله 4 تصوير انتخاب كنيد. يك كلمه كليدي را وارد كنيد و ببينيد چه صفحاتي در بخش صفحات مشاهده مي شود تا آن عبارت را جستجو كنيد، اگر حداقل دو تا از آنها بازديدهاي زيادي داشته باشند، بايد محتواي صفحات را بررسي كنيد.
چگونه آدم خواري مي تواند بر سئو تاثير منفي بگذارد؟
بعد از اينكه معني اين كلمه را فهميديد، ممكن است تعجب كنيد كه چرا ما از خوردن غذا جلوگيري مي كنيم. زيرا 100% تاثير منفي بر روي سايت شما خواهد داشت. بدون شك آدم خواري پتانسيل را از بين مي برد، كارايي را كاهش مي دهد و درك كاربران و گوگل از تنوع صفحات دامنه را مخدوش مي كند.
از دست دادن اقتدار و اعتبار
اين واقعيت كه صفحات با يكديگر رقابت مي كنند به معناي تقسيم قدرت، تقسيم لينك هاي ورودي است كه منجر به كاهش قدرت محتواي صفحه و موقعيت ارگانيك در نتايج گوگل مي شود.
سردرگمي گوگل و كاربران
وقتي يك موتور جستجو بيش از يك URL را پيدا مي كند كه براي هدف جستجوي يكسان رقابت مي كنند، نمي داند كدام URL براي رتبه بندي بهتر است و كدام يك بايد به كاربر نشان داده شود.
از طرفي دو صفحه از وب سايت شما به كاربران نمايش داده مي شود كه محتواي يكساني با سبك هاي نوشتاري متفاوت ارائه مي دهد كه در نهايت باعث ايجاد تصور بد از برند شما و كاهش اعتماد كاربر به وب سايت مي شود.
از بودجه فراتر برويد
هر چه تعداد صفحات بيشتر باشد، زمان بيشتري طول مي كشد تا گوگل در سايت بخزد. با ايجاد صفحات تكراري با همان محتوا و كيفيت پايين، گوگل از ديگر صفحات مهم سايت شما بازديد نخواهد كرد و يا خزيدن زمان بيشتري مي برد. جلوگيري از آدمخواري نه تنها محتوا را بهبود مي بخشد، بلكه بودجه خزيدن شما را نيز كمتر مصرف مي كند.
چگونه از آدمخواري در سايت جلوگيري كنيم؟
همانطور كه مي بينيد، آدم خواري اصطلاحي است كه شايد كمتر به آن توجه كرده باشيد و به طور جدي وب سايت شما را تحت تاثير قرار داده و منجر به افت رتبه و بازديد كمتر از سايت در نتايج شده است. برخي افراد بر اين باورند كه هرچه محتوا و مقالات مرتبط‌تري ايجاد كنند، رتبه بهتري خواهند داشت و اعتبار دامنه آنها بالاتر مي‌رود. در حالي كه گوگل و ساير موتورهاي جستجو اين نظر را ندارند. چيزي كه گوگل مي‌خواهد اين است كه هر پرسش يا جستجوي كاربر كه معناي مشابهي دارد در مقاله‌اي در سايت شما پاسخ داده شود.
براي جلوگيري از آدمخواري، توصيه مي كنيم معتبرترين صفحه را انتخاب كرده و آن را به صفحه فرود كاربران تبديل كنيد. همچنين ايده خوبي است كه يك صفحه فرود كاملاً جديد براي آن كلمه كليدي ايجاد كنيد و ساير صفحات مشابه را حذف كنيد.
صفحات مشابه با محتواي مشابه را ادغام كنيد يا از يك برچسب متعارف براي هدايت صفحه اصلي به خزنده Google استفاده كنيد.
جمع بندي
گام ديگري كه مي توانيد براي جلوگيري از تجاوز انجام دهيد، حذف صفحات با اولويت پايين از دسته حذف پس از شناسايي صفحات مشابه در كنسول جستجوي گوگل است.
اگر از robots.txt براي برجسته كردن يكي از صفحات خود به عنوان صفحه اصلي استفاده مي كنيد، دسترسي خزنده هاي موتورهاي جستجو به صفحات ثانويه را مسدود كنيد و آن صفحات را تا حد امكان از چشم كاربر پنهان كنيد.
در نهايت تاكيد مي كنيم كه تا جايي كه امكان دارد قتل را ناديده نگيريد. شما نمي خواهيد با خودتان رقابت كنيد، نه؟


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۳۳:۳۴ توسط:هما باقري موضوع: نظرات (0)

هاست و دامنه چيست؟

اگر قصد راه اندازي كسب و كار اينترنتي شركت طراحي سايت در مشهد خود را داريد، اين مقاله به شما كمك مي كند تا با انواع وب سايت ها و طراحي آن ها آشنا شويد. مشخص است كه در همه كشورها به خصوص در كشور ما نوع خريد حضوري به آنلاين در حال تغيير است دليل آن اين است كه مردم ترجيح مي دهند رودررو نباشند و به راحتي خريدهاي رودررو انجام دهند به همين دليل وب سايت ايجاد شده.
شايد اين كلمه در حال حاضر براي شما قابل درك نباشد. اما دنياي آينده، دنياي تجارت الكترونيك است. و تعداد فروشگاه ها در آينده كاهش خواهد يافت و كافي نت ها جاي آنها را خواهند گرفت.
پس اگر همين امروز وبسايت خود را بسازيد، نه تنها در آينده نزديك درآمد خوبي كسب خواهيد كرد، بلكه مايحتاج زندگي را در آينده نيز تامين خواهيد كرد.
جالب است بدانيد كه درآمد يك وب سايت فروشگاهي مي تواند بيشتر از درآمد يك فروشگاه زنجيره اي باشد، اما براي يافتن منبع درآمد قابل توجهي از وب سايت، وب سايت كسب و كار شما بايد تلاش مستمري داشته باشد تا اولين نتايج را به دست آورد. . گوگل و در نهايت درآمد
الزامات ساخت وب سايت
براي شروع ساخت وب سايت خود، ابتدا به يك آدرس اينترنتي و مكاني براي ميزباني وب سايت خود نياز داريد.
URL را دامنه و مكاني كه سايت شما در آن قرار دارد دامنه ناميده مي شود
شركت هاي زيادي در زمينه فروش و ميزباني دامنه فعاليت مي كنند كه مي توانيد به راحتي آنها را خريداري كرده و سپس وب سايت خود را بسازيد.
نكته مهم در خريد هاست و دامنه اين است كه هاست و دامنه را از شركت هاي معتبر خريداري كنيد تا در آينده با مشكل بارگذاري صفحه مواجه نشويد.
پس زمينه چيست؟
همانطور كه گفته شد دامنه يك آدرس اينترنتي مخصوص هر سايت است، براي مثال دامنه ديجي كالا digikala.com است.
به طور كلي هر آدرس وب سايت بايد حداقل يك دامنه داشته باشد
نكته اصلي در مورد دامنه ها اين است كه دامنه ها يك سال اعتبار دارند، يعني بايد در پايان سال دامنه خود را تمديد كنيد تا اين آدرس اينترنتي از بين نرود.
به طور كلي دامنه ها از دو قسمت شامل نام و قسمت بعدي پسوند تشكيل شده است، اين شما هستيد كه با توجه به مشخصاتي كه ارائه مي دهيد هر دو را انتخاب كنيد.
هاست چيست؟
همانطور كه گفته شد، پس از گرفتن دامنه، به مكاني براي اجراي وب سايت خود به نام هاست نياز داريد.
همچنين مي توانيد هاست را از شركت هاي داخلي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند خريداري كنيد. لطفا توجه داشته باشيد كه نوع هاست تاثير زيادي در آينده سايت شما دارد، يعني هاست بايد بتواند سايتي را كه مي خواهيد بارگذاري كنيد بدون وقفه و كاهش سرعت ميزباني كند. به همين دليل بايد هاست را از شركت هاي معتبر تهيه كنيد تا دچار مشكل نشويد
جمع بندي
هاست ها فضاهاي مختلفي دارند و بسته به ميزان فضايي كه به خريداران ارائه مي دهند هزينه هاي متغيري دارند
در نهايت پس از آماده شدن توسعه دهنده، يك پنل كاربري به شما داده مي شود كه با آن مي توانيد سايت خود را بسازيد.
مدت زمان پذيرش مهمان از سه ماه تا يك سال شروع مي شود و پس از پايان بايد آن را تمديد كنيد.
تبليغات خود را با روش هايي كه ما توصيه مي كنيم پخش كنيد و در نهايت به كسب و كار خود رونق زيادي بدهيد
همانطور كه گفتيم علاوه بر راه اندازي وب سايت خود بايد به فكر تبليغات ديگري نيز باشيد كه در فروش شما بسيار مهم خواهد بود.
مي توانيد جزوات، كاتالوگ، كارت ويزيت، پوشه و غيره را چاپ كنيد. تا كار شما كارآمدتر شود.
به عنوان مثال، براي افزايش كارايي كار، برچسب محصولات را چاپ كنيد يا جعبه هاي مقوايي مناسب براي محصولات خود را چاپ كنيد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۳:۲۸ توسط:هما باقري موضوع: نظرات (0)