شرکت طراحی سایت در مشهد شرکت طراحی سایت در مشهد .

شرکت طراحی سایت در مشهد

روش های بهینه سازی و بهبود CTA

همه ما می خواهیم تعداد شرکت طراحی سایت در مشهد بازدیدکنندگان وب سایت، مشتریان بالقوه و در نهایت فروش در وب سایت خود را افزایش دهیم. اما قرار دادن دکمه در وب سایت با محتوای «برای خرید این محصول کلیک کنید» کار ساده ای نیست! بهینه سازی CTA یک وب سایت یکی از مهمترین مراحل طراحی وب سایت است.
بازاریابان و طراحان از استراتژی ها و رویکردهای مختلفی برای افزایش سرنخ ها و جذب مشتریانی که می خواهند از سایت شما خرید کنند استفاده می کنند.در اینجا برخی از سریع ترین روش ها شرح داده شده است.
آیا بهینه سازی CTA سایت باعث افزایش فروش می شود؟
آره! برای افزایش فروش وب سایت و تبدیل بازدیدکنندگان وب سایت به مشتری، باید آنها را تشویق کنید. برای مثال :
بهینه سازی وب سایت CTA: تماس ها برای اقدام (CTA) خود را در طراحی وب سایت خود بهبود بخشید. بازدیدکنندگان وب سایت باید تشویق شوند تا با مشاهده فراخوان شما، مراحل برنامه ریزی شده را تکمیل کنند.
عنوان، محتوا و تصاویر سایت را بهبود بخشید. از تصاویر و تیترهای جذاب و واضح استفاده کنید.
پیشنهادات خود را به کاربران بر اساس بهترین خرید بهبود دهید.
بهترین راه برای بهینه سازی CTA وب سایت شما
1. موقعیت تماس در کار مهم است.
برای بهبود اثربخشی و دیده شدن هرچه بیشتر و CTA سایت، باید مناسب ترین مکان را در سایت پیدا کنید. برای این کار می توانید از Hotjar استفاده کنید. این ابزار صفحات وب‌سایت شما را بررسی می‌کند و می‌توانید بهترین مکان‌های مورد علاقه بازدیدکنندگان وب‌سایت را پیدا کنید و دعوت به اقدام خود را در آنجا قرار دهید.
طبق نظرسنجی ها و آمارهای منتشر شده، تنها 50 درصد از بازدیدکنندگان وب سایت به فراخوان ها در پایین صفحات وب سایت توجه می کنند.
2 متن CTA خود را روشن کنید.
هدف شما از قرار دادن CTA در سایت چیست؟ یا به عبارتی افراد با کلیک بر روی CTA طراحی شده به چه صفحه ای هدایت می شوند.
3- از تصاویر استفاده کنید.
CTA ها را با استفاده از تصاویر افزایش دهید. تصاویر بیشتر از متن افراد را جذب می کنند.
4. از رنگ هایی استفاده کنید که با رنگ های مشخص شده برای برند مطابقت دارند.
هنگام انتخاب رنگ مناسب با طراح و طراح صفحه خود مشورت کنید که بر اساس طراحی صفحه بهترین رنگی را که بیشترین توجه را به خود جلب می کند را پیشنهاد می کند.
5 مطمئن شوید که CTAها به صفحات مورد نظر شما پیوند دارند.
شاید برای شما جالب باشد، طبق تحقیقات، وب سایت های زیادی هستند که از طرح بندی و طرح بندی فراخوانی در صفحات خود استفاده می کنند، اما متاسفانه فراموش می کنند که تماس را به صفحه مورد نظر متصل کنند. !
6 CTA هر صفحه از وب سایت را با توجه به محتوای آن صفحه طراحی کنید.
شما مجبور نیستید از یک فراخوان برای اقدام با اندازه، متن و تصاویر یکسان در تمام صفحات سایت استفاده کنید.
7 از CTA در همه پست های وبلاگ استفاده کنید.
پست های وبلاگ خود را پیوند دهید و اگر در مورد خدمات یا محصولی در پست صحبت می کنید، پست را به صفحه خرید آن محصول پیوند دهید.
چگونه تم ها و تصاویر وب سایت خود را تغییر دهم؟
8. عنوان و محتوای سایت شما باید بر اساس CTA باشد که افراد برای آن از سایت شما بازدید کرده اند.
به عنوان مثال، اگر شخصی پس از دیدن بنر «عضویت یک ماهه رایگان در کتابخانه» به سایت شما بیاید، اما به صفحه ای هدایت شود که نیاز به یک ماه حق عضویت دارد، مطمئناً اعتماد خود را به شما از دست خواهد داد.
9 هدف خود را به وضوح مشخص کنید.
از به کار بردن عبارات هوشمندانه ای که برای همه قابل درک نیست خودداری کنید.
10 موقعیت صحیح همه عناصر را بدانید.
برای این کار می توانید از طراحان UI/UX کمک بگیرید. به عنوان مثال، اگر مقاله ای در مورد یکی از معضلات اجتماعی نوشته اید و قصد دارید از کاربران خود بخواهید یک سؤال تأیید را تکمیل کنند، بهترین مکان برای طرح این سؤالات در انتهای متن است. یعنی بعد از اینکه افراد مقاله را مطالعه کردند و هدف شما از ایجاد این سوال را فهمیدند.
11. از ایجاد پرسشنامه های طولانی خودداری کنید.
نوشتن یک پرسشنامه کوتاه به معنای سرکوب اطلاعات مهم نیست، بلکه درخواست بیش از حد و جمع آوری اطلاعات بیش از حد، علاوه بر اینکه تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده را دشوار می کند، باعث می شود افراد تمایلی به صرف وقت برای تکمیل پرسشنامه شما نداشته باشند.
12. مزاحم کاربر نشوید.
پیوندها، اطلاعات و تصاویر اضافی را در صفحه قرار دهید تا کاربر به طور کامل بر فراخوان مورد نظر شما متمرکز شود.
با تشکر از 13 کاربر.
صفحه ای برای تشکر از کاربران و هدف قرار دادن کاربرانی که اقدامات مورد نظر شما را در آن صفحه انجام داده اند ایجاد کنید. علاوه بر تشکر، می توانید از کاربران بخواهید که در خبرنامه های ایمیلی ثبت نام کنند.
چگونه می توانید کاربران را بهتر و سریعتر جذب کنید؟
14 پیشنهادهای جذاب و قانع کننده ارائه دهید.
چرا کاربران باید از شما خرید کنند در تمامی متون، عبارات و تصاویر باید به سوالات ذهن کاربر "چرا از شما خرید کنم" یا "چه ارزش اضافی برای من دارید؟" پاسخ دهید.
جمع بندی
امتحان کنید، بررسی کنید و تغییر دهید!
برای بهبود و بهینه سازی CTA سایت و یافتن بهترین راه برای افزایش فروش محصولات و خدمات خود، روش های مختلفی را امتحان کنید و از تحلیل و تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده، راه مناسب برای شرکت و خرید خود را پیدا کنید. فرآیندها برای بهبود


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۹:۲۶ توسط:هما باقری موضوع: نظرات (0)