شرکت طراحی سایت در مشهد شرکت طراحی سایت در مشهد .

شرکت طراحی سایت در مشهد

بدون طراحی وب سایت کدنویسی با وردپرس

با یادگیری وردپرس می توانید وب سایت خود را شرکت طراحی سایت در مشهد بدون کدنویسی طراحی کنید. آموزش کار با سیستم مدیریت محتوای وردپرس بسیار آسان است و در کمتر از یک هفته به آن مسلط خواهید شد. با تسلط بر این مهارت و پذیرفتن پروژه های طراحی سایت می توانید کسب درآمد نیز داشته باشید.
به گزارش ایسنا به نقل از Mehen Leren وردپرس نام محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا در جهان است که به ما این امکان را می دهد تا وب سایت بزرگ خود را بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی راه اندازی کنیم. .
این مقاله را ادامه دهید تا بتوانیم شما را با وردپرس و مزایای آن مانند راه اندازی سریع سایت، صرفه جویی در هزینه های طراحی سایت و دریافت هزینه برای آن آشنا کنیم.
دلایل محبوبیت وردپرس چیست؟
. کسب درآمد با وردپرس: بسیاری از مردم وردپرس را یاد می گیرند تا با انجام پروژه های وب سایت درآمد کسب کنند. یادگیری وردپرس در نهایت یک هفته زمان می برد اما با قبول هر پروژه می توانید بیش از 2 میلیون تومان درآمد کسب کنید. پروژه ها در کمتر از چند روز به پایان می رسند و زمان زیادی نمی گیرند!
. صرفه جویی در هزینه: با یادگیری وردپرس می توانید سایت خود را راه اندازی کنید و برای راه اندازی سایت نیازی به هزینه چند میلیون تومانی ندارید و نگران پشتیبانی سایت نیستید.
بدون نیاز به کدنویسی: وردپرس شگفت انگیز است و به جرات می توان گفت که می توانید بدون نیاز به یک خط کد، یک سایت مناسب را با کمک آن پیاده سازی کنید.
افزونه های Pagebuilder برای این سیستم مدیریت محتوا مانند Elementor نیز قدرت طراحی زیادی به شما می دهد تا زیباترین عناصر را در صفحات وب سایت خود جاسازی کنید.
Openness: منظور از پروژه های متن باز این است که کد این پروژه ها به صورت عمومی منتشر می شود و این باعث می شود برنامه نویسان حرفه ای از سراسر جهان در توسعه آن سهیم باشند. همچنین نقاط ضعف این پروژه ها به دلیل مشارکت زیاد در برنامه ها به سرعت شناسایی می شود.
· امنیت پیشرفته: وردپرس در اصل یک سیستم مدیریت محتوای امن است که به زبان PHP برنامه ریزی شده است. با رعایت چند نکته امنیتی ساده، استفاده از هاست ایمن و نصب افزونه های امنیتی می توانید امنیت وردپرس را چندین برابر کنید.
. اضافات زیاد. افزونه ها ویژگی های اضافی هستند که می توانیم به وب سایت های وردپرس اضافه کنیم. به عنوان مثال، اگر قصد دارید در کنار وب سایت خود یک فروشگاه آنلاین داشته باشید، فقط باید افزونه WooCommerce را نصب کنید یا اگر می خواهید امکاناتی مانند سیستم رتبه بندی، سیستم پشتیبانی، سیستم آموزش آنلاین و ... داشته باشید. پلاگین ها را نصب کنید. ارتباط سایت خود را بهبود بخشید.
نتیجه
اگر سیستم خاصی برای مدیریت مشکلات دارید، طراحی یک مدل هزینه زیادی برای شما خواهد داشت، زیرا باید به صورت اختصاصی ثابت شود. اما در مورد وردپرس اینطور نیست و با کمتر از دویست هزار تومان می توانید حرفه ای ترین مدل ها را پیدا کنید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۱:۱۹ توسط:هما باقری موضوع: نظرات (0)