شرکت طراحی سایت در مشهد شرکت طراحی سایت در مشهد .

شرکت طراحی سایت در مشهد

مهمترین عامل در تعیین قیمت طراحی سایت

مهمترین و بزرگترین عامل در تعیین هزینه طراحی وب برای شما، شرکت طراحی سایت در مشهد نیروی انسانی و زمان صرف شده برای پروژه طراحی سایت است.
به وضوح می بینید که دلیل اصلی تعیین هزینه طراحی سایت، تعداد ساعات کار عملی و دانش نیروی انسانی است. اما من به شما می گویم که مهمترین عامل در تعیین هزینه ساخت وب سایت تلاش انسان است و در اینجا این موضوع را به طور کامل باز می کنیم تا در نهایت بتوانید تصمیم درستی در انتخاب یک شرکت طراحی وب سایت بگیرید.
تفاوت نرخ طراحی سایت با وردپرس و سیستم اختصاصی
در طول سال‌ها، ما وب‌سایت‌های زیادی طراحی کرده‌ایم و با انواع مختلفی از کسب‌وکارها آشنا شده‌ایم. بسیاری از کسب و کارها ترجیح می دهند از یک سیستم رایگان مانند وردپرس که بسیار محبوب و حرفه ای است برای طراحی و ساخت وب سایت خود استفاده کنند و برخی از کسب و کارها می خواهند کل سیستم وب سایت را از ابتدا طراحی کنند.
وردپرس یک سازنده وب سایت با بسیاری از ویژگی های از پیش برنامه ریزی شده است. اگر می خواهید یک سایت را از ابتدا برنامه نویسی کنید و یک کسب و کار جدید راه اندازی کنید، پیشنهاد می کنم هرگز این کار را انجام ندهید.
ایجاد یک سیستم سفارشی از ابتدا برای شما هزینه زیادی دارد. برنامه ریزی هسته و به روز نگه داشتن آن مستلزم هزینه های مالی قابل توجهی در ماه است. اگر از وردپرس استفاده می کنید، تقریباً می توانید بسیاری از نیازهای خود را با افزونه های آماده آن پوشش دهید.
10 بار که سیستم وب سایت شما از ابتدا برنامه ریزی شده است! برای استفاده از وردپرس باید هزینه پرداخت کنید. همچنین هزینه هایی که برای ساخت و به روز رسانی یک سیستم سفارشی می پردازید بسیار بیشتر از استفاده از وردپرس است.
نتیجه
وردپرس هسته را به صورت رایگان به روز می کند و هر از چند گاهی ویژگی های جدیدی به آن اضافه می کند. اگر از سیستم خودتان استفاده می کنید، برای جلوگیری از هک شدن سایت، همان برنامه نویس یا طراح سایت باید سیستم اصلی را آپدیت کند که برای این کار باید هزینه ای را نسبت به وردپرس پرداخت کنید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۱:۳۴ توسط:هما باقری موضوع: نظرات (0)