شرکت طراحی سایت در مشهد شرکت طراحی سایت در مشهد .

شرکت طراحی سایت در مشهد

طراحی وب چیست؟ هدف از طراحی سایت چیست؟

اگر می خواهید نگاهی گذرا به اهمیت طراحی وب سایت بیندازید، پاسخ شرکت طراحی سایت در مشهد به این سوال وقت زیادی از شما نخواهد گرفت. طراحی سایت به معنای طراحی و ایجاد یک وب سایت یا بهینه سازی یک وب سایت قدیمی است با استفاده روز افزون از اینترنت و جامعه مجازی می توان گفت که اینترنت برای کاربران خود به یکی از اعضای خانواده تبدیل شده است. اما برای بهره مندی از مزایای این جامعه مجازی، ایجاد وب سایت و طراحی وب سایت ضروری است.
طراحی وب به تلاش برای ایجاد یک وب سایت برای ارائه خدمات، فروش محصولات یا ارائه اطلاعات اشاره دارد. توسعه وب سایت فرآیندی است که شامل لایه بندی صفحات وب، ایجاد محتوا، طراحی گرافیکی و اصول سئو می باشد. در واقع اگر می خواهید یک وب سایت قدرتمند بسازید تا خدمات، محصولات یا هر چیز دیگری را در صفحه اول گوگل قرار دهید، باید تمام اصول فنی و بصری طراحی سایت را رعایت کنید. سایت های مختلف زیادی وجود دارد. هدف یک فرد از ایجاد یک وب سایت ممکن است با هدف دیگری متفاوت باشد. امروزه یک وب سایت به گونه ای طراحی می شود که تقریباً برای هر هدفی، به عنوان پایگاه اطلاعاتی یا فروش و یا برای اهداف دیگر مورد استفاده قرار گیرد.
با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید تعداد زیادی وب سایت تجاری، تجارت الکترونیک، اخبار و وبلاگ شخصی فعال را پیدا کنید. اما اگر دقت کنید، موفق ترین این سایت ها گروه هایی هستند که اصول طراحی سایت و بهینه سازی سئو را رعایت کرده اند و قصد دارند اطلاعات سایت خود را برای مشتریان یا بازدیدکنندگان هدف خود نمایش دهند.
مراحل طراحی سایت چیست؟
به طور کلی می توان از روش زیر برای طراحی وب سایت استفاده کرد:
مفهوم سازی
برنامه ریزی
قبل از ساختن یک وب سایت تحقیق کنید
تحقیق عمومی
نام دامنه انتخابی خود را وارد کنید
خرید هاست یا جایی که فایل های سایت شما ذخیره می شود. مهمترین عامل گزینه ها هستند
فرمت و گرافیک سایت
تالا
البته فراموش نکنید که این مراحل برای هر شرکت و برای هر فردی می تواند متفاوت باشد. من می خواهم مراحل بالا را به روشی متفاوت و به زبان ساده توضیح دهم تا برای شما واضح تر و قابل فهم تر شود.
گام اول:
ابتدا مشتری یک شرکت طراحی گرافیک را به روش های مختلف (از طریق جستجوی گوگل، از طریق تبلیغات و غیره) انتخاب می کند.
مرحله دوم:
اگر قرارداد قیمت و طراحی با یک شرکت طراحی وب سایت منعقد شده است، باید اطلاعات کلی در مورد وب سایتی که می خواهید ایجاد کنید را در اختیار شرکت طراحی سایت قرار دهید.
سطح سوم:
مرحله سوم این است که دفتر طراحی وب یک نمای کلی از مفهوم شما را در قالب یک فایل گرافیکی ارائه می دهد. این قالب ایده شماست، اگر گرافیک وب سایت شما مناسب نیست، باید وب سایت شما باشد. می توانید از شرکت طراحی سایت بخواهید تا در صورت نیاز تغییراتی را اعمال کند.
مرحله چهارم:
مرحله چهارم این است که دفتر طراحی وب سایت با استفاده از برنامه نویسی وب سایت شما را بسازد و ظاهر ایجاد شده را به شما نشان دهد.
مرحله پنجم:
زمانی که از ظاهر وب سایت ایجاد شده رضایت داشتید، طراح برنامه نویسی نهایی را شروع می کند. این نوع برنامه نویسی برای شما قابل مشاهده نیست، مثلاً اتصال به درب بانکی که فقط عمل خاصی را انجام می دهد.
مرحله ششم:
در این مرحله طراحی وب سایت تاسیس شده از هاست محلی به هاست اصلی محیط شبکه منتقل می شود و شما می توانید وب سایت خود را به صورت واقعی مشاهده کنید.
گام هفتم:
در این مرحله معمولاً نکات مهم سئو مانند لینک های سنتی به وب سایت اضافه می شود.
جمع بندی
وب سایت به شما تحویل داده می شود و می توانید وب سایت خود را با مدیر رمز عبور مدیریت کنید. توجه داشته باشید که طراحی وب سایت ممکن است پشتیبانی نیز داشته باشد. در حین پشتیبانی می توانید از خدمات ارائه شده استفاده کنید. .


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۲:۰۱ توسط:هما باقری موضوع: نظرات (1)