شرکت طراحی سایت در مشهد شرکت طراحی سایت در مشهد .

شرکت طراحی سایت در مشهد

کاربردهای فیگما

Figma پیشرفت چشمگیری در دنیای وب داشته است و وب سایت های موجود در این پلتفرم شرکت طراحی سایت در مشهد امروزه بسیار متفاوت از گذشته هستند، یکی از این تفاوت ها توجه ویژه به رابط کاربری است. کاربر و UX معقول، شما یک رابط کاربری اولیه و بهتر و تجربه کاربری. می توانید کاربران را برای مدت طولانی تری در سایت خود نگه دارید. برای رابط کاربری و تجربه کاربری، ابزاری برای پیاده سازی آن قبل از استفاده در وب سایت مورد نیاز است.
برای طراحی رابط کاربری نرم افزارهایی مانند Adobe XD و Sketch وجود دارد و Figma یکی دیگر از نرم افزارهای طراحی است که رقیب سرسختی در این زمینه است. فیگما در مدت کوتاهی طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. رابط کاربری این نرم افزار بسیار ساده است و می توانید به راحتی با آن کار کنید. گنجاندن ویژگی های عالی مانند همکاری، این ابزار را نسبت به سایر ابزارهای بهره وری برتری داده است.
مزایای استفاده از  figma
Figma مبتنی بر ابر است، بنابراین شما پروژه ای را بر روی آن طراحی می کنید و سایر افرادی که در آن پروژه با شما کار می کنند می توانند تنها با یک مرورگر به آن طرح دسترسی داشته باشند و حتی نظرات و توضیحات لازم را ارائه دهند. بدون فایل پروژه اصلی و نصب نرم افزار Figma بر روی سیستم شخصی شما.
تصویر رایگان
آیا figma یک برنامه رایگان است؟ بله، Figma یک ابزار رایگان است که می توانید پروژه های شخصی نامحدود ایجاد کنید و حتی از بخشی از تیم آن به عنوان یک تیم کوچک دو نفره استفاده کنید، اما به یاد داشته باشید که اگر در یک شرکت کار می کنید و پروژه شما حتی یک طرح بزرگتر است. بیش از 3 طراح روی آن کار می کنند، شما باید مدل کسب و کار آن را اصلاح کنید تا همه طراحان بتوانند پروژه را با هم انجام دهند.
اگر در صفحه خود فیگما روی قسمت قیمت گذاری کلیک کنید، می توانید پلن هایی را که می توانید انتخاب کنید به همراه توضیحاتی در مورد هر طرح مشاهده کنید، نسخه حرفه ای شامل پروژه ها و نسخه های نامحدود و نسخه سازمانی شامل ویژگی های نسخه حرفه ای است. . با و شامل ویژگی هایی مانند پلاگین های انحصاری و سیستم امنیتی پیشرفته، هر یک از این نسخه ها به صورت ماهانه قیمت های متفاوتی دارند.
Figma بر روی تمامی سیستم عامل ها قابل نصب است
استفاده از این نرم افزار محدودیتی ندارد، به راحتی می توانید این نرم افزار را بر روی سیستم های مختلف حتی بر روی گوشی های موبایل اندروید و iOS نصب کنید. بله درست می دانید این ابزار طراحی با ساختار بسیار خوب این قابلیت را در نظر گرفته است تا دیگران نیز بتوانند از این ابزار استفاده کنند. در نظر بگیرید که در کار گروهی خود شما پروژه ای دارید و افراد دیگری نیز برای انجام آن دارید، این افراد می توانند از سیستم عامل های مختلفی مانند ویندوز و مک استفاده کنند و کارفرمایان هستند که فقط روی تلفن کار می کنند و می توانند این ابزار طراحی را نصب کنند. در گوشی اندروید یا آیفون خود و طراحی تمام شده را ببینید.
علاوه بر این، اگر توسعه دهندگان مبتنی بر لینوکس دارید، می توانید پروژه خود را به عنوان پیوند با آنها به اشتراک بگذارید. و آن برنامه‌نویس می‌تواند با کلیک کردن روی پیوندی که ارسال کرده‌اید، پروژه را در مرورگر خود مشاهده کند.
Figma آنلاین
همانطور که گفتیم این ابزار طراحی مبتنی بر ابر است، این ویژگی باعث می شود این نرم افزار در مرورگر اجرا شود و دست اندرکاران طراحی بتوانند طرح را در مرورگر باز کرده و مشاهده کنند و حتی بتوانید در مرورگر ویرایش و تغییرات ایجاد کنید لازم نیست این نرم افزار را بر روی سیستم عامل خود نصب کنید زیرا محیط ابزار دقیقاً همان عملکرد را هم به صورت آنلاین و هم در هنگام نصب ارائه می دهد.
Figma یک ابزار طراحی تیمی است
مزیتی که Figma را به ابزاری عالی تبدیل می کند، کار گروهی است. در نظر بگیرید که در Figma می توانید دسترسی به پروژه ها را تنظیم کنید، به عنوان مثال پروژه هایی دارید که به افراد دیگر پیوند داده شده اند. کارفرمای پروژه شما که به عنوان طراح، گرافیست، طراح دیگری که در پروژه و برنامه نویس شما را همراهی می کند کار می کنید. اکنون که پروژه خود را تمام کرده اید و می خواهید آن را به این افراد نشان دهید. شما می توانید یک نما برای کارفرمایان انتخاب کنید. و برای طراحان، گرافیست ها و برنامه نویسان. حالت ویرایش را انتخاب کنید تا اگر می خواهید قسمتی را تغییر دهید دسترسی کامل داشته باشید.
جمع بندی
اگرچه Figma یک ابزار طراحی نسبتا جدید است، اما توسعه دهندگان این نرم افزار به جنبه های بسیار مهم تکمیل یک پروژه در تیم و در فضای ابری توجه ویژه ای داشته اند و به افراد این امکان را داده اند تا از ابزاری ویژه برای این کار استفاده کنند. نرم افزار رایگان برای انجام این کار همه اینها باعث شده بسیاری از طراحان UI و User Interaction به این ابزار جدید علاقه مند شوند و آنها از نرم افزارهای طراحی قدیمی مانند Figma یا Adobe xd یا Sketch به این ابزار شگفت انگیز روی آورده اند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۴:۱۵ توسط:هما باقری موضوع: نظرات (0)