شركت طراحي سايت در مشهد شركت طراحي سايت در مشهد .

شركت طراحي سايت در مشهد

چرا بايد سايت حرفه اي طراحي كرد؟

شركت طراحي سايت در مشهد امروزه تجارت اينترنتي و تجارت الكترونيك جايگاه منحصر به فردي در بين مردم پيدا كرده است. حتي اگر مردم تصميم به خريد مستقيم داشته باشند. ابتدا قيمت محصولات و خدمات، دسته ها و ويژگي هاي خود را از اينترنت بررسي مي كنند. بنابراين به نظر مي رسد كه با طراحي حرفه اي وب سايت وردپرسي مي توانيد آنها را براي خريد مستقيم و دريافت سفارشات آنلاين از مشتريان ناراحت كنيد. اين همان چيزي است كه هر صاحب كسب و كاري، اعم از بزرگ يا كوچك، تلاش مي كند تا يك وب سايت را جذاب و مؤثر كند تا بازديدكنندگان را جذب كند و درآمد اضافي كسب كند. اما چرا بايد يك وب سايت حرفه اي داشته باشيم؟ يك وب سايت حرفه اي چه ويژگي هايي دارد؟ چه تيمي را در تهران طراح وب حرفه اي استخدام كنيم؟ چگونه مي توانيد بهترين وب سايت را با كمترين هزينه طراحي كنيد؟
همه اين سؤالات و سؤالات ديگري كه قلب صاحبان مشاغل را تحت تأثير قرار مي دهد، همگي مرتبط هستند. فرست وب با ارائه خدماتي مانند طراحي سايت حرفه اي سعي در پاسخگويي به سوالات شما در اين زمينه دارد. آيا ما به سوالات شما پاسخ مي دهيم و شما را براي داشتن يك وب سايت حرفه اي راهنمايي مي كنيم؟
مزايا و ويژگي هاي طراحي وب سايت حرفه اي و ساخت وب سايت حرفه اي
نكاتي براي ثبت دسته بندي مناسب
اولين قدم در طراحي سايت، خريد يك نام دامنه خوب و متناسب با محدوده سايت است. نام دامنه بايد كوتاه، مفيد و به راحتي قابل يادآوري باشد. در عين حال بهتر است به راحتي تايپ كنيد. بهترين و مفيدترين پسوند دامنه دات كام همان پسوندي است كه به طور گسترده مورد استفاده قرار مي گيرد (.COM). اما مي توانيد از .net، .org، .co، .ir نيز استفاده كنيد. براي مشاوره انتخاب دامنه و ثبت دامنه، با كارشناسان فرست وب تماس بگيريد تا مشاوره رايگان ثبت دامنه را دريافت كنيد.
اقامتگاه حرفه اي
خريد هاست و دامنه گامي براي ايجاد يك وب سايت حرفه اي است، كار سختي نيست. سايتي كه اطلاعات شما در آن ذخيره مي شود هميشه يك سرور آنلاين است. كافي است به برنامه هاي ميزباني وب First Web نگاهي بيندازيد و مي توانيد يكي را انتخاب كنيد كه متناسب با نياز شما باشد.
ارائه اولين طرح سايت پس از سفارش
فرست وب يك جلسه مشاوره تلفني راه اندازي مي كند و پس از دريافت نظرات شما، نمونه اوليه را به صورت گرافيكي طراحي مي كند. در اين نمونه اوليه صفحه اصلي سايت و تعدادي از صفحات مهم و مفيد سايت طراحي و ارائه شده است. در اين نمونه اوليه مي توانيد ويژگي هاي سايت و نزديك بودن طرح به تفكر خود را بررسي كنيد، در صورتي كه تيم طراحي نياز به تغيير ظاهر داشته باشد اين موارد را پيگيري مي كند.
خلاصه
دليل اين امر زماني است كه يك طراح صرف ايجاد وب سايت حرفه اي شما مي كند. سايتي كه با حوصله توسعه يافته است داراي طراحي و ساختار UX حرفه اي است و محتواي وارد شده در آن كاملا اصولي و حرفه اي بر اساس نياز كاربر بارگذاري مي شود و شما را خيلي سريع به هدف مي رساند. شما مي توانيد از سايت هايي استفاده كنيد كه يك سايت به اصطلاح رايگان ارائه مي دهند، اما مدت زماني كه طول مي كشد تا سايت شما به صفحه اول گوگل برسد بسيار دير است و يا هرگز به آن رتبه نخواهيد رسيد. بنابراين پيشنهاد مي كنيم تا حد امكان مشكل قيمت را فراموش كرده و به كيفيت سايت توجه كنيد تا در اسرع وقت از سايت سود ببريد.


برچسب: شركت طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۹:۲۷ توسط:هما باقري موضوع: نظرات (0)