شرکت طراحی سایت در مشهد شرکت طراحی سایت در مشهد .

شرکت طراحی سایت در مشهد

در طراحی فروشگاه اینترنتی چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

فراموش نکنید که اولین صفحه ای که مشتریان با آن مواجه می شوند، صفحه ورود طراحی سایت در مشهد است، پس سعی کنید آن را به گونه ای طراحی کنید که کاربر تجربه خوشایندی از حضور در وب سایت شما داشته باشد. در مرحله بعد، مشتریان محصول را جستجو می کنند. این صفحه باید سریع و دارای چندین فیلتر باشد تا مشتری را به محصول مورد نظر برساند.
فراموش نکنید که نظر سایر کاربران را برای هر محصول در صفحه اختصاصی هر محصول اضافه کنید، این ویژگی کوچک فروش را 18 درصد افزایش می دهد. مشتریان هنگام مرور صفحات سایت، محصولات مختلفی را به سبد خرید خود اضافه می کنند، اما بررسی ها نشان می دهد که 71 درصد موارد رها شده است. دلایل مختلفی برای این مشکل ذکر شده است که یکی از آنها عدم وجود گزینه ارسال رایگان است، هزینه ارسال بالا مشتری را فراری می دهد، بنابراین سعی کنید هزینه ارسال را منطقی محاسبه کنید و تا حد امکان گزینه ارسال رایگان را انتخاب کنید. به فکر مشتریان باشید
کاهش سرعت وب سایت و نبود مدل های مختلف پرداخت از دیگر عواملی است که باعث می شود مشتریان سبد خرید خود را رها کنند. یکی دیگر از مواردی که مشتری را دلسرد می کند این است که ما مشتری را مجبور به ثبت نام برای دریافت هر ویژگی سایت می کنیم و مجبور کردن مشتری به ایجاد حساب کاربری ممکن است بسیاری از آنها را از ادامه استفاده از آن منصرف کند. در نهایت به یاد داشته باشید که مشتریان به دنبال تحویل سریع و رایگان (یا بسیار ارزان) هستند، به یاد داشته باشید که زمان تحویل و قیمت به راحتی توسط مشتری قابل مشاهده است.
نحوه ثبت نام و به روز رسانی محصولات در فروشگاه اینترنتی
فروشگاه اینترنتی شرکت زاوش به سه روش امکان دانلود و آپدیت محصولات را دارد که در ادامه به بررسی بیشتر آن می پردازیم.
1- محصولات را به صورت جداگانه بارگیری کنید
در این نوع آپلود که در تمامی فروشگاه های اینترنتی نیز وجود دارد، مدیر سایت می تواند به صورت تکی محصولات خود را در وب سایت فروشگاه آپلود کند و کلیه اطلاعاتی مانند نام محصول، دسته بندی، تصاویر محصول، قیمت، موجودی کالا را به همراه داشته باشد. در سایت، برند، جنسیت و غیره
2- محصولات را به صورت گروهی حمل کنید
به این ترتیب مدیر سایت قادر خواهد بود با بارگذاری یک فایل اکسل در فروشگاه اینترنتی محصولات خود را به صورت گروهی ثبت کند. این روش پیوند محصولات عموماً مورد توجه شرکت هایی است که نرم افزارهای حسابداری یا فروش جداگانه دارند و می خواهند موجودی و قیمت محصولات خود را با استفاده از خروجی اکسل آن نرم افزار متعادل کنند.
3- با اتصال به نرم افزار ثانویه محصولات را بارگذاری می کند
این رویکرد مختص شرکت هایی است که علاوه بر فروش آنلاین از روش های فروش دیگری نیز استفاده می کنند و تمامی داده های مربوط به محصولات در نرم افزار فروش گنجانده شده است. در این صورت شرکت زاوش امکان اتصال وب سایت با نرم افزار فروش را نیز ارائه می دهد تا داده های مربوط به محصولات و موجودی ها به صورت مستقیم به روز شوند و موجودی فروشگاه اینترنتی برابر با موجودی فروش باشد. نرم افزار. . این ارتباط از طریق وب سرویس امکان پذیر است.
نتیجه
گروه دیگری از محصولاتی که در فروشگاه های اینترنتی به فروش می رسند، محصولات طاقچه هستند. این محصولات شامل اقلام متعلق به یک دسته خاص است. در بسیاری از موارد آنها منحصر به فرد هستند و ممکن است دست ساز یا در تعداد محدود تولید شوند. به عنوان مثال، فرش، تلفن همراه، تلویزیون و غیره محصولاتی هستند که مصرف کنندگان کمتر از محصولات مصرفی خریداری می کنند. کاربران اغلب دوست دارند این محصولات را از نزدیک لمس کنند، اما از آنجایی که فروشگاه های آنلاین کمی در این مناطق وجود دارد، تبدیل شدن به یک برند معتبر آسان تر از یک محصول مصرفی است.


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۵۷:۲۴ توسط:هما باقری موضوع: نظرات (0)