شرکت طراحی سایت در مشهد شرکت طراحی سایت در مشهد .

شرکت طراحی سایت در مشهد

خدمات طراحی وب سایت وردپرس چیست؟

هنگام برنامه ریزی برای استخدام یک طراح وب سایت وردپرسی، عوامل مختلفی شرکت طراحی سایت در مشهد باید در نظر گرفته شود. به عنوان مثال شما قصد خرید یک قالب آماده را دارید و طراح آن را نصب می کند و رنگ های قالب را با توجه به رنگ لوگو و رنگ سازمان شما تنظیم می کند. یا نه، شما به یک طراح نیاز دارید تا یک قالب کاملا حرفه ای، سفارشی و انحصاری برای شما ایجاد کند. این عوامل در استخدام طراحان سایت وردپرسی موثر است. موارد زیادی وجود دارد که از نظر هزینه، زمان، کیفیت و غیره بر دامنه پروژه شما تأثیر می گذارد.
نکته اصلی برای درک تفاوت بین یک وب سایت و قالب استاندارد وردپرس و استفاده از یک قالب آماده است.
تفاوت قالب وردپرس آماده با قالب وردپرس سفارشی چیست؟
ابتدا باید بدانید که هر وب سایت از قالب های خاصی استفاده می کند. حتی یک سایت اختصاصی وردپرس. هر قالب مجموعه ای از دستورالعمل های خاص برای ایجاد یک وب سایت سفارشی است. بنابراین مسئله کلیدی در اینجا کلمه "آماده" است. قالب آماده است
مثال زیر را در نظر بگیرید.
شما به یک پیراهن نیاز دارید. کاری که انجام می‌دهید: خرید آنلاین یا حضوری از فروشگاه‌هایی که پیراهن‌های آماده دارند خرید کنید.
شما یک پیراهن منحصر به فرد با مواد و طراحی منحصر به فرد می خواهید. کاری که شما انجام می دهید: به دنبال یک خیاط خوب، توضیح روند مورد نظر به خیاط، مشاوره در مورد خرید لباس با کیفیت و غیره. در مراحل اولیه طراحی و دوخت می توانید چندین بار به خیاط مراجعه کنید. بالاخره لباس مخصوص خود را آماده کردید.
البته این دو روش می توانند از نظر زمان تحویل و هزینه کاملاً متفاوت باشند.
یک قالب میزبان و یک تم اختصاصی وردپرس یکسان هستند. ابتدا باید از شرکت طراحی سایت وردپرسی خود بپرسید که آیا از یک قالب وردپرس آماده استفاده می کند یا یک قالب سفارشی.
نتیجه
باید باشد. همانطور که در بالا ذکر شد، وردپرس متن باز است، به این معنی که استفاده از آن رایگان است. البته به یاد داشته باشید که همه وب سایت ها به یک هاست نیاز دارند تا برای دیگران قابل مشاهده باشد. نسخه رایگان وردپرس در wordpress.org وجود دارد. وردپرس را دانلود کرده و روی هاست خود نصب کنید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۵:۴۲ توسط:هما باقری موضوع: نظرات (0)